כדורסל: כרם אשכנזי חתם ל-5 עונות נוספות בהפועל גליל עליון

הכדורסלן ה-15 יתשלב כבר העונה באימוני הקבוצה הבוגרת

ממשיכים לחשוב לטווח ארוך בהפועל גליל עליון. אחרי החתמתו של אביב ארונוב בן ה-15 על חוזה לחמש עונות, מגיעה החתמה מתוצרת בית של שחקן באותו הגיל – כרם אשכנזי, המתנשא לגובה של 1.87. כרם אשכנזי, תלמיד תיכון עמק החולה, מתגורר במושב בית הלל עם משפחתו. אביו, אלעד, הוא פסיכולוג ספורט בכיר וידוע, שלאחרונה חזר לצוות המקצועי של מכבי חיפה – אלופת המדינה בכדורגל. בעונה האחרונה הוביל כרם אשכנזי את קבוצת הנערים ט’ לחצי גמר גביע המדינה והיה גם אחד השחקנים הבולטים בקבוצת הנערים י’. כרם ישחק בעונה הקרובה בקבוצת הנוער, שתשחק העונה בליגה הלאומית, ותקווה לחזור מהר לליגת העל לנוער. בנוסף, כרם ישתלב במסגרת אימוני המצוינות והמעטפת הגופנית והמקצועית יחד עם שחקני הבוגרים ויזכה למעטפת מלאה כמו שחקני הבוגרים.

מהנהלת המועדון נמסר: “הפועל ‘נופר’ גליל עליון שמחה לבשר על החתמתו של כרם אשכנזי (15, 1.87) כשחקן לחמש השנים הבאות. כרם, בן הגליל העליון (בית הלל) בוחר להתפתח ולצמוח יחד איתנו. החתמתו של כרם היא חלק מהמשך שיתוף הפעולה הפורה בין קבוצת הבוגרים למחלקת הנוער, שמאפשר למועדון להמשיך למצב את עצמו כמרכז פיתוח לשחקנים הבולטים בארץ”.

כרם אשכנזי במדי נבחרת הנערים (צילום: איגוד הכדורסל)



כרם אשכנזי בתגובה: “שמח ונרגש להישאר פה, מאמין במעטפת ובדרך שאנחנו עושים וממשיכים קדימה.

מנכ”ל הקבוצה הבוגרת, ניר וסרמן: “כחלק משיתוף הפעולה ההדוק בין מחלקת הנוער לקבוצת הבוגרים, אני מאוד שמח על החתמתו של כרם על חוזה ארוך טווח. אנחנו רואים בכרם פוטנציאל עתידי באגודה שלנו ובתקווה שנצליח לייצר עוד תהליכים כאלה בעתיד הקרוב”.

ליאור קרת, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער: “אנחנו גאים בכרם ובדרך הנפלאה שלו שמייצגת את ערכי מחלקת הכדורסל בגליל העליון: מאמץ, פרגון, למידה, חברות והתמדה. כרם עובד קשה ומדויק יום יום בכדי להיות הכי טוב שהוא יכול ולעזור לקבוצות שלו להצליח במטרותיהן. אנחנו שמחים שקבוצת הבוגרים שלנו מכירה בכך וביחד יצרנו עבור כרם מסלול ארוך טווח עם מעטפת מקצועית מקיפה במטרה לעזור לכרם להתפתח כשחקן בוגרים משמעותי בשנים הבאות”.

כרם אשכנזי עם קבוצת הנוער בטורניר בדנמרק