כדורגל: בלי נוף לרשת

עירוני קרית שמונה סיימה את שלב הבתים של גביע הטוטו עם תוצאת שוויון 0:0 במשחק מול הפועל נוף הגליל. הקבוצה תתמודד במשחקי המיקום מול מכבי הרצליה

שבוע חלף מאז שעירוני קרית שמונה החלה את דרכה במשחקי גביע הטוטו של הליגה הלאומית. לאחר שניצחה 0:2 בביתה את העולה החדשה, איחוד בני שפרעם – שהתייצבה עם קבוצת נוער מחוזקת למשחק, ולאחר שהפסידה 1:0 בביתה מול הפועל עכו, היום קרית שמונה שוב גילתה יכולת אנמית וחוסר דיוק משווע במשחק החוץ מול הפועל נוף הגליל – “האקסית” של שי ברדה, מאמן קרית שמונה, שמסגלה נגרע גם היום החלוץ אלון בוזורגי, בן קרית שמונה ובוגר מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמחלים מפציעה. שתי הקבוצות לא נראו טוב והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

קרית שמונה מסיימת את שלב הבתים במקום השלישי המאכזב, ששולח אותה בהמשך למשחק חוץ על מקומות 7-8 מול העולה החדשה, מכבי הרצליה.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): אסף צור, נעם כהן (זיו לי – 32), עאיד חבשי, שי בן דוד, דודי טויטו, אופיר בנבניסטי, אביחי וודג’ה (אריאל שרצקי – 58), ג’יאן מרטינס, רוי הראל (יאיר מרדכי – 45), רועי זיקרי (מוחמד אבו רומי – 68), סטפן אלפרדו פרנסיס (מוחמד ח’טיב – 58).

קיווה לפתיחה טובה יותר של העונה. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)