צפת זוכרת את רס”ל תיימור קבלאן ז”ל

טקס לזכרו של לוחם האש, שקיפח את חייו באירוע בצפת, נערך בעיר ביום חמישי האחרון

*. מאת: דוברות כבאות והצלה צפון

אתמול (ה׳) נערך בעיר צפת טקס במלאת שנתיים לנופלו של רס”ל תיימור קבלאן ז”ל, לוחם האש מתחנת גליל-גולן, שמצא את מותו במהלך אירוע מבצעי של כיבוי שריפה שסיכנה בתים ברחוב ל’ בעיר.

את הטקס, שנערך במקום נפילתו, כיבדו בנוכחותם משפחתו של תיימור, הוריו, רעייתו, ילדיו ואחיו, ממלא מקום מפקד מחוז צפון תת-טפסר יאיר אלקיים, מפקד התחנה טפסר משנה נתן בנשימול, סגן ראש עיריית צפת מר ארקדי בארסט, נציגי משטרת צפת, נציגי קק״ל, לוחמים, מפקדים, מטה המחוז, מתנדבים, גמלאים, צופי האש, עובדות ועובדי התחנה.

ממלא מקום מפקד מחוז צפון, תת-טפסר יאיר אלקיים: ״אנו נמשיך את המורשת של תיימור, נזכור אותו לעד. הערכים שהוא גדל בבית, במשפחה, ואנו הרגשנו אותם בתחנה ובכל מקום שבו היה, יהיו נר לרגלינו ועליהם נחנך את הדורות הבאים. יהי זכרו ברוך״.

מפקד תחנה אזורית גליל-גולן טפסר משנה נתן בנשימול: “את לוחם האש תיימור הכרתי כקצין בתחנה ובהמשך כקצין המבצעים שלה. תיימור התאפיין בעזרה לזולת, בהנחלת הערכים עליהם גדל לחבריו ולסובבים אותו ובאהבתו הגדולה למשפחתו. תיימור היה תמיד מקדימה. מוביל הן בפן המבצעי והן בפן החברתי, נזכור אותו לעד״. בסיום הטקס הניחו אביו של תיימור ז”ל וממלא מקום מפקד המחוז, זר במקום נפילתו של רס”ל קבלאן. משפחת קבלאן הודתה בחום למשתתפים על הטקס המרגש והמרשים, ועל הפעולות להנצחתו של יקירם”.