כדורסל: האם עופר ינאי ימשיך לתמוך בהפועל גליל עליון?

האם לאחר רכישת 51 אחוזים מהבעלות של הפועל ת”א, עופר ינאי ימשיך לתמוך בהפועל גליל עליון? על כך, בכתבה זו

בשעות הצוהריים רבים מאוהדי ואוהדות הפועל גליל עליון נדהמו לקרוא, שהספונסר המרכזי של הקבוצה בשנתיים האחרונות, איש העסקים – עופר ינאי, רכש 51 אחוזים מהבעלות על מועדון הכדורסל של הפועל ת”א. החשש שנוצר היה מאיבוד תמיכה כספית כל כך חשובה לקבוצה, שגם כך התמודדה בשתי העונות האחרונות בליגה כשלרשותה התקציב הנמוך ביותר בליגה. כעת מגיעה הודעה מרגיעה מהנהלת המועדון, לפיה ינאי ימשיך לתמוך בקבוצה בעונה הקרובה.

מהנהלת הפועל גליל עליון נמסר: “עופר חתום על הסכם לעונה הקרובה (2023/24) בגליל עליון ומתכוון לקיים אותו.כחלק מתפיסתו הערכית והחינוכית, תמך עופר גם במחלקת הנוער ודאג לקידום ופיתוח שחקנים צעירים.בנוסף, עופר היה הוגה הרעיון של ה”קולג הישראלי” ופתח תכנית מלגות ללימודים ובעונה האחרונה 3 מהשחקנים בקבוצה למדו לתואר ראשון בכלכלה וניהול תוך כדי קריירת המשחק”.

היו”ר טמיר אברהמס הוסיף: “זו הזדמנות לומר תודה למי שתמך במועדון עוד שהיה בליגה לאומית, הביע את אמונו במערכת והיה חלק מרכזי ביצירת החזון וחזרתה של הקבוצה לימי תפארתה בליגת העל.עופר ידיד הגליל ונמשיך לשמר את הקשר ארוך השנים.מאחלים המון הצלחה בדרכך החדשה בעולם הכדורסל”.

טמיר אברהמס (מימין) לצידו של עופר ינאי, בתמונה מלפני שנתיים