כדורגל: האתגר הרומני של זיו מורגן

שחקן ההגנה של עירוני קרית שמונה הושאל לקלוז’ הרומנית, שתוכל לרכוש אותו בתום התקופה

עירוני קרית שמונה ממשיכה במגמת ההיפרדות משחקנים בולטים שהתפתחו אצלה. אחרי שבסופ”ש האחרון הושלמו מעבריהם של הקשר סמואל בראון להפועל פ”ת והבלם איתי בן שבת למכבי נתניה, היום הושלמה עסקת מעברו בהשאלה של זיו מורגן (23) לקבוצת קלוז’ הרומנית, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בטבלת הליגה הרומנית ותשחק העונה במשחקי מוקדמות הליגה האירופאית. קלוז’ תוכל לרכוש את השחקן בתום העונה הקרובה. אגב, ברומניה הליגה יצאה כבר לדרך בסופ”ש האחרון.

זיו מורגן – ביצועים נבחרים בעונת 22-23


זיו מורגן הגיע לקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה בעונת 18/19, לאחר שעשה מסלול ארוך במחלקת הנוער של בית”ר טוברוק נתניה וממנה עבר לקבוצת הנוער של מכבי חיפה, משם הגיע לקבוצת הנוער של קרית שמונה. מסאי דגו היה המאמן שהעלה את זיו מורגן לקבוצת הבוגרים. מורגן, ששיחק עד אז כבלם, עם הזמן תופקד כמגן שמאלי וזה היה תפקידו המרכזי לאורך השנים בקרית שמונה, אך מעת לעת מצא את עצמו גם בעמדת הבלם. מורגן היה שותף בכיר כקפטן הנבחרת הצעירה להעפלה לאליפות אירופה, אך למעט הופעה אחת כמחליף במשחק רבע הגמר מול גאורגיה, לא נטל חלק במשחקי אליפות אירופה.

בחודש ספטמבר האחרון זיו מורגן כבש את פינת “ספורטאי החודש” שלנו. על הדרך שעשה בכדורגל וחוות דעת מקצועית של מאמנו האישי, אלון יוגב, תוכלו לקרוא בכתבה זו

עובר לקבוצה בכירה ברומניה. זיו מורגן (צילום: בן מלניק)