מנהלת חדשה לביה”ס למחול במרכז קלור

רות טרוצקי-אסא מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר למחול. תגובתה ותגובת המנהלת היוצאת, רעות ברן, בכתבה זו

זה לקח כמה שבועות, אבל בסופו של דבר תלמידות בית הספר למחול במרכז קלור לאומנויות הבמה הצליחו לרדת מההיי של מופעי סוף השנה. אז עכשיו כשהשטח רגוע אפשר לבשר כי לאחר שלוש שנים מלאות ביצירתיות ושיאים, רעות ברן, מנהלת ביה”ס למחול, מסיימת את תפקידה. לנעלי (הריקוד) שלה תיכנס רות טרוצקי-אסא משניר, אשת מחול מנוסה ומקצועית, שעבדה בשנתיים האחרונות כרכזת מגמת המחול במרכז קלור. בתקופה זו עבדה רות יחד עם רעות ועם צוות המורים המוכשר ולקחה חלק פעיל בהכשרת תלמידות ותלמידים סקרנים בתחום המחול.

מופע סיום שנה מושקע במרכז קלור (צילום: יפתח חבלין)

רעות ברן, המנהלת היוצאת של בית הספר למחול במרכז קלור: “אני מסיימת שש שנים, מתוכן שלוש כמנהלת, במקום המופלא הזה שנקרא מרכז קלור ואשר הפך את לבית השני שלי. לא קל להיפרד מכל הבנות הצעירות ומהצוות המדהים, אבל אני מרגישה שאני צריכה להיות במקום אחר. אני כ”כ מאמינה במקום הזה, במה שאנחנו נותנים כאן לבנות ואני בטוחה שכל דבר שהן קיבלו פה ימשיך איתן הלאה לעוד שנים ארוכות”.

רות טרוצקי-אסא, המנהלת הנכנסת של בית הספר למחול במרכז קלור: “אני רואה בניהול ביה”ס למחול במרכז קלור הזדמנות מופלאה להמשיך בעבודה החשובה ובצמיחה של תלמידי המחול למצוינות והתמקצעות בעולם אמנות המחול. זהו עולם המספק הצצה להתפתחות של המחול העכשווי, כלי לביטוי אישי וייחודי והתמודדות עם אתגרים. אני נרגשת ומצפה לפתיחת שנת הלימודים הבאה”.

מפרגנות אחת לשניה. רות טרוצקי-אסא ורעות ברן