כדורסל גברים: נטע רוזנבליט פרש מתפקידו

דובר הפועל גליל עליון מסיים פרק של 3 עונות מוצלחות, בהן פעל בהתנדבות, במסירות ובמקצועיות למען הקבוצה

קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון הודיעה זה מכבר על שמירת הצוות המקצועי, אך מי שלא ימשיך עמה בעונה הבאה הוא הדובר, נטע רוזנבליט – שהודיע על פרישה מתפקידו לאחר שלוש עונות. רוזנבליט – מורה ורכז שכבה בתיכון עמק החולה, סיים פרק של 3 עונות בהן עבד בהתנדבות מלאה למען הקבוצה. רוזנבליט יחד עם אנשים יקרים מאחורי הקלעים הנמנים על אוהדי הקבוצה שדרגו באופן משמעותי את נוכחות הקבוצה ברשתות החברתיות ודאגו להרים אתר אינטרנט מודרני.

מנטע רוזנבליט נמסר: “

בארבע השנים האחרונות הייתי פעיל בהנהלת העמותה לקידום הכדורסל בגליל העליון, שמפעילה את קבוצת הבוגרים של הפועל גליל עליון. הצטרפתי כי זכרתי כמה היה משמעותי עבורי כנער להיות חלק מקהילת האוהדים הזו, שחיברה אותי לגליל העליון ולכדורסל.בארבע השנים האלו הייתי בורג מרכזי בפרויקט מימון המונים למועדון, הקמתי, ניהלתי ותיחזקתי את תחום התקשורת של הקבוצה. לאורך הדרך נרתמו אנשים נהדרים להפעיל ולתחזק את הרשתות החברתיות וכן אתר ואפליקציה. חוץ מזה, לקחתי על עצמי להוביל ולקדם את תחום המנויים וקשרי הקהל, דרך ערוצי הפרסום. מעבר לתחומים אלו, יצרתי קשרי עבודה עם כתבי הכדורסל בארץ, והייתה לי זכות להכיר עולם מקצועי שונה מזה שאני מכיר בעבודה בתחום החינוך. איש אחד יקר היה איתי לאורך כל הדרך והביא את יכולות העל שלו לעשיה ברשתות החברתיות, עם עיצובים ברמת יורוליג. גיא קסל, אתה אגדה מהלכת. למדתי ממך כל כך הרבה לאורך כל הדרך”.

רוזנבליט על המשך הקשר שלו עם הקבוצה: “לא ביקשתי הכרה או הוקרה. עשיתי כל מה שעשיתי למען המועדון שאני אוהב, שמסמל את כל מה שיפה באזור שלנו. אני ממשיך להיות חבר באסיפת העמותה, למען קידום הכדורסל בגליל העליון.”עוד יסופר בזה הפלא”

מאז שהצטרף הקבוצה עלתה על הגל. נטע רוזנבליט עם גביע אליפות הליגה הבלקנית