כדורסל גברים: הובר ממשיך בגליל

הרכז המצטיין חתם על חוזה לעונה נוספת בהפועל גליל עליון. קליפים עם ביצועים מהעונה האחרונה, משולבים בכתבה

*. הקליפים בכתבה הופקו בשיתוף ערוץ הספורט ודוברות מנהלת ליגת העל

רועי הובר סיכם אמש על המשך דרכו במועדון לעונה נוספת, לאחר עונה טובה מאוד בליגת העל. למרות שהיה מושבת במשך חודשיים בגלל פציעה ביד, רועי הובר היה מהגורמים המרכזיים להצלחה האדירה של הקבוצה בעונה החולפת.

הובר שיחק בממוצע 29.1 דקות, קלע 10.7 נקודות ומסר 6.1 אסיסטים בממוצע למשחק. במשחקים בהם הובר שיחק עמדה הקבוצה על מאזן של 11 ניצחונות מול 10 הפסדים (בעונה הסדירה). משחק השיא של הובר היה בחוץ נגד נס ציונה, שם הוא קלע 23 נקודות (וביניהן הנקודות שלקחו את המשחק להארכה) ומסר 10 אסיסטים. במהלך העונה זומן הובר לסגל נבחרת ישראל ואף לבש לראשונה את המדים הלאומיים.

ברק פלג רואה ברועי הובר שחקן מרכזי מאוד בפאזל הנבנה בגליל: “מבחינתי להשאיר את הובר זה להשאיר את אחת הדמויות הכי חשובות בקבוצה. הובי הוא הרגל והציר המרכזי שעליו נבנית הקבוצה. הוא נכס מקצועי עבורנו, אבל יותר מכך הוא נכס אנושי למועדון, ואני תמיד רוצה אותו איתי.”

הובר עצמו שילב העונה בין לימודים במכללה האקדמית תל-חי לבין הכדורסל, והוא דמות לחיקוי גם בקרב רבים מהשחקנים הצעירים במחלקת הכדורסל. הובר התייחס להמשכיות וגם לציפיות לקראת העונה הבאה: “אני שמח על ההמשכיות בגליל לעונה נוספת, זה מהלך טבעי עבורי, במועדון שקיבל אותי בזרועות פתוחות. מקווה שבשנה הבאה נוכל לעשות עוד עונה טובה ולהתקדם עוד צעד קדימה. יאללה גליל”.