כתבי אישום כנגד שני תושבי טובא, בגין גרימת נזקים למכוניות בצפת

השניים נעצרו במהלך החודש שעבר, לאחר שהתקבלו דיווחים על השחתת הרכבים

המאבק בפרוטקשיין: שני תושבי הכפר טובא גרמו נזק לשמונה כלי רכב במגרש וליחידות אירוח, השאירו בקבוק בנזין עם מצית ונעצרו תוך זמן קצר. היום עם סיום החקירה הוגשו כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בתאריך 21.05.23 התקבלו במוקד 100 של משטרת ישראל דיווחים על שני אירועים שהתרחשו בעיר צפת. באירוע הראשון נגרם נזק לשמונה רכבים אשר החנו בתוך מגרש ובסמוך למשרדים במקום הונח בקבוק בנזין ועליו מצית. במקביל לכך התקבל דיווח על מקום בו נמצאים יחידות אירוע שנגרם בו נזק המוערך בעשרות אלפי שקלים.

עם קבלת הדיווחים נפתחה חקירה מאומצת ותוך זמן קצר נעצרו שני חשודים במעשה:

  • אחמד גזאוי בן 22 תושב טובא
    -סאזר גזאוי בן 23 תושב טובא.

הבוקר עם סיום חקירת שנוהלה על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל”פ) במרחב כנרת הוגשו כנגד השניים כתבי אישום ובקשות מעצר עד תום ההליכים באמצעות השלוחה הצפונית של יחידת התביעות.

שוטרי מחוז צפון פועלים כנגד כנופיות וארגוני פשע בתחומים רבים, תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, אשר מוצאים את עצמם לא רק תחת המעמסה של ניהול עסק עצמאי, אלא גם במצב בו הם ובני משפחותיהם מאויימים ונזקים נגרמים לעסקיהם ורכושם הפרטי.

משטרת מחוז צפון מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להילחם בתופעה ותעשה ככל הנדרש כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט”.

אחד מהרכבים שניזוקו (צילום: דוברות משטרת ישראל)