מרגש ועצוב: חברי סניף מד”א צפת סופדים לאורי יצחק אילוז

אורי יצחק אילוז ז”ל זכה לשבחים על פועלו ועל אופיו מצד חבריו לסניף מד”א צפת, שבו התנדב מגיל 15

בריו של סמ״ר אורי יצחק אילוז ז״ל מתחנת מד״א בצפת סופדים לזכרו
״היה אהוב על כולם, האמפתיה האכפתיות והרגישות הקרינו ממנו החוצה על כולנו״

מגן דוד אדום מרכין ראש בנופלו של סמל ראשון אורי יצחק אילוז ז״ל, שנהרג בפיגוע הרצחני בגבול מצרים בשבוע שעבר. אורי יצחק ז״ל החל את דרכו במד״א כמתנדב נוער כשהיה בן 15, המשיך לקורס מדריכי א׳ וקורס תאר״ן, הקפיד להתנדב מספר פעמים בשבוע בתחנת מד״א בצפת, ועשה זאת במסירות ורגישות רבה עד לגיוסו לצבא.

חבריו מספרים כי מלבד האכפתיות, החברות, האמתפיה ותחושת הביטחון שהקרין על הסביבה – היה גם מוכשר מאוד ורגיש באופן מיוחד למטופלים בהם טיפל, בנעם, מקצועיות וסבלנות רבה.

״אורי היה אהוב במיוחד על כולם״ סיפרה חברתו לתחנה שירי חסן, ״הוא היה מגיע לכמה משמרות בשבוע כי כולם רצו לעשות איתו משמרת ואורי לא רצה לאכזב אף אחד. הוא לא היה צריך להתאמץ כדי להצליח בכל מה שקשור לחומר הלימודי זה בא לו בטבעיות. הערכים שעליהם הוא גדל בלטו בכל משמרת, הכבוד לאנשים בהם הוא טיפל האמפתיה והאכפתיות בייחוד למטופלים המבוגרים, אורי היווה תחושת ביטחון לכל מי שנכח סביבו”.

״ילד שכל כולו לב, הכי ענק שאני מכירה. סיפרה תאיר חזאזי פראמדיקית מד״א וחברת המשפחה, ״תמיד תרם ועזר. אני לא יכולה להדגיש יותר מזה עד כמה היה אכפת לו מהמטופלים, מהאנשים והחברים בתחנה. תמיד הגדיל ראש והיה נכון לעזור. תרם המון ועשה המון משמרות במד״א. ילד רגיש ברמה מיוחדת, הייתה לו אוזן קשבת לכולם, מאוד בוגר, אמנם היה ילד בן 16 כשהתנדב אבל היה שם בשביל כל אחד אחת מחבריו. אורי עשה הכל בצנעה, בנעם, פשוט לב”.

אורי יצחק אילוז ז”ל במדי מד”א