כדורגל: הנערים של ק”ש ודיירי ג.ש.ר זכו במקום השני בטורניר ארצי

הצלחה גדולה לקבוצה המשותפת מהצפון בטורניר “ספיישל אולימפיקס” בשפיים

קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה קיימה בחודשים האחרונים אימונים משותפים עם דיירי ג.ש.ר – הוסטל לבעלי צרכים מיוחדים השוכן בראש פינה. אתמול נטלה הקבוצה חלק באירוע הגמר של פרויקט UNIFIED במחלקות הנוער, בהובלת ספיישל אולימפיקס ובשיתוף ההתאחדות לכדורגל ומשרד התרבות והספורט. האירוע נערך בבית הנבחרות בקיבוץ שפיים.


לאחר שנה רצופה של אימונים משותפים בין כדורגלני וכדורגלניות ספיישל אולימפיקס ונבחרות הנוער של מועדוני הכדורגל המובילים בישראל, הגיע אירוע הגמר הגדול בהשתתפות כלל המועדונים של מחלקות הנוער מרחבי הארץ. בטורניר לקחו חלק קבוצות משותפות ממועדוני הכדורגל של: מכבי חיפה, הפועל חיפה, הפועל ת”א, מכבי ת”א, הפועל באר שבע, מכבי נתניה, הפועל ר”ג, הפועל חדרה, סקציה נס ציונה, הפועל עכו ומכבי רחובות,. מול כל קבוצה התחרתה קבוצת כדורגל מטעם ספיישל אולימפיקס. הטורניר נערך באופן מופתי לעיני קהל רב שהגיע מכל הארץ. שחקני הקבוצה המשולבת מהצפון זכו במקום השני בטורניר.

מהנהלת מחלקת הנוער של קרית שמונה נמסר: “שאפו לשחקני קבוצת נערים ג’ על ההתנדבות לאורך כל השנה והמפגשים החודשיים עם הצעירים בעלי צרכים מיוחדים מהוסטל ראש פינה.תודה רבה לבהא הייב מאמן הקבוצה על המסירות וההירתמות להצלחת שיתוף הפעולה עם ההוסטל.תודה לאיציק קנר על שיתוף הפעולה עם בהא הייב בטורניר.אנו מודים לרוית מנהלת ההוסטל,דודו וגולי המדריכים על שיתוף פעולה לאורך כל השנה.ותודה ענקית לשחקנים התותחים והנפלאים מהוסטל ראש פינה.יישר כח וכל הכבוד!”.