כדורסל גברים: צפת בגמר הפלייאוף

ניצחון דרמטי 72:77 על הפועל כפר סבא מעניק לצפת העפלה לגמר הפלייאוף. ברביעי משחק ביתי מול גלבוע ברוש

ערב עוצמתי, מרתק ומרגש באולם “הפיס” בצפת, שהיה גדוש עד אפס מקום במאות אוהדי ואוהדות של מ.ס “דניאל” צפת, שהיו שותפים להיסטוריה, כאשר לראשונה מאז הקמת המועדון בשנת 2011 מגיעה הקבוצה הבוגרת לשלב גמר הפלייאוף של הליגה הארצית, זאת לאחר שניצחה במשחק דרמטי 72:77 את הפועל כפר סבא.

צפת פתחה את המשחק טוב יותר והייתה דומיננטית יותר ברבע הראשון – שהסתיים ביתרון 16:26 בדרך ליתרון 36:43 בתום המחצית הראשונה. לרבע השלישי עלתה צפת אנמית והדבר נוצל עד תום ע”י הקבוצה הצעירה והמוכשרת מהשרון, שבסיומו של הרבע צעדה ביתרון 55:61. גם ברבע אחרון כפר סבא צעדה ביתרון דו ספרתי משתנה ברוב הדקות, אך בדקות האחרונות התעלות של שחקני צפת בראשות הרכז עומר אל על ודחיפה עצומה של הקהל הביאו למהפך וסללו את דרכה של צפת לניצחון 72:77, שהובטח רק בשניות האחרונות של המשחק.

מתקרבים ללאומית. שחקני צפת


רשימת קלעי צפת: אליאב אוחנון ונועם מטלון – 18 כ”א, עומר אל על – 15, איגור סימין – 13, צאלי נוימן -7, אוראל לב – 4, אלון שושני – 2.

ביום רביעי הקרוב תארח צפת את הפועל גלבוע ברוש – שניצחה במשחק המקביל בתום שתי הארכות את הפועל עכו, חוללה מהפך והעפילה לגמר. המשחק ייערך בשעה 19:30 או בשעה 20:00 עדכונים בעמוד הפייסבוק של מ.ס “דניאל” צפת. 

השחקן השישי היה במיטבו. אוהדי צפת