כדורגל: ככה לא נשארים בליגה

שער שספגה עמוק בתוספת הזמן מנע מעירוני קרית שמונה ניצחון על סקציה נס ציונה

עירוני קרית שמונה ממשיכה לאכזב ולתסכל את עצמה. הערב היא הייתה קרובה שניות ספורות מניצחון ביתי חשוב על סקציה נס ציונה, שהיה מקרב אותה כדי 3 נקודות מחוף מבטחים, אך לא בפעם הראשונה העונה היא בעטה בדלי. בהתקפה האחרונה של המשחק בתוספת הזמן הארוכה ספגה הקבוצה שער מרגיז, שקבע שוויון 1:1 ומותיר אותה במרחק של 5 נקודות מחוף מבטחים, רק שסך הנקודות שנותרו בקופה ירד ל-9 נקודות. נס ציונה שומרת על סיכוי תיאורטי קלוש להישאר בליגה, שכן היא מרוחקת 9 נקודות מחוף מבטחים.

למרות כניסה חופשית שניתנה לקהל, ההמונים לא מילאו את האצטדיון בקרית שמונה, כ-1,400 אוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה. קרית שמונה עלתה למשחק במערך של 4-4-2 עם מספר שינויים בהרכב: ליאור טימוטי מוזי עלה כמגן ימני, אופיר בנבניסטי עלה כבלם, הקפטן סמואל בראון שב לעמדת הקשר האחורי. איתמר שבירו פתח על הספסל, מאחר והוא סובל מרגישות בקרסול.

שער שנתן תקוות. רועי קהת (צילום: פושקו)



קרית שמונה פתחה את המשחק ביוזמה התקפית. בדקה ה-14 הגבהה של מוזי מצאה את ראשו של סנין סבאי, שנגח מהרחבה בצורה מצוינת, אך הניסיון נהדף ע”י השוער האורח, ניב אנטמן. שש דקות מאוחר יותר, מוחמד שאקר הגביה לרחבה רועי קהת נגח בצורה מדויקת לרשת של נס ציונה והעניק לקרית שמונה יתרון 0:1. בדקה ה-26 כדור שנבעט מצידה של נס ציונה פגע בעאיד חבשי. בתחילה השופט הורה על פסיקה לבעיטת פנדל ושלף כרטיס צהוב לעברו של חבשי, אך לאחר צפייה במסך ביטל את החלטתו – מה שלא מנע מחבשי לספוג כרטיס צהוב כ-10 דקות מאוחר יותר, מה שימנע ממנו ליטול חלק במשחק החשוב בעוד שבועיים מול הפועל ת”א.

כמו המחצית הראשונה, גם המחצית השניה לא התעלתה לרמה גבוהה. מוחמד שאקר, שלא היה מרוכז והרבה לפספס, היה קרוב מאוד בדקה ה-53 להכפיל את יתרון קבוצתו, אך בעט לידיים של אנטמן במצב של אחד על אחד. שתי הקבוצות הציגו יכולת נרפית. קרית שמונה במקום “להרוג” את המשחק הביאה על עצמה צרה בדמות שער שכבשה נס ציונה בדקה ה-98, כאשר המגן האורח, ה”אקס” אורי מגבו הגביה כדור לרחבה עליו השתלט הקשר יוני סטויאנוב, שבעט לרשת וקבע שוויון 1:1.

שוב לא היה במיטבו. עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)