הנה זה מגיע: גמר ליגת ארץ הצפון

הרגע אליו כל חובבי הכדורסל בגליל העליון חיכו מגיע מחר – גמר ליגת ארץ הצפון. לאחר חודשים ארוכים של משחקים איכותיים מחר ייערך הגמר של ליגת ארץ הצפון שיפגיש בין דפנה לתל חי ורק קבוצה אחת תזכה להניף את הצלחת.

רגע השיא של ליגת “ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון, מעבר לפינה. היום בשעה 19:00 באולם בית ציפורי בקיבוץ כפר גלעדי כל חובבי הכדורסל בגליל העליון ייהנו מתצוגת כדורסל לפנתיאון – גמר ליגת ארץ הצפון.

מצד אחד של המגרש, שחקני קיבוץ דפנה, שחולמים על הנפת הצלחת לאחר שנים שלא היו במעמד הזה.

בצידו השני של המגרש, שחקני תל חי, סטודנטים צעירים ותוססים שרוצים לקחת את התואר לפני שמקבלים את התואר מהמכללה. במשחק הליגה ומשחק חצי גמר גביע הליגה תל חי זכתה בניצחון. האם הסטודנטים יצליחו לעצור את חבורתו של סיני רובינשטיין?

רגע לפני הגמר הגדול, שאלנו את מנהלי הקבוצות כמה שאלות…

ושוב איתכם. שחקני תל חי (במדים הלבנים) ושחקני דפנה

אשכרה אתם בגמר! איך האווירה בקבוצה?

שני גלזר, תל חי: “אנחנו בטירוף! חזרנו חמים על הגמר! אפילו התאמנו בשלישי, אווירת גמר היא תמיד מרגשת, מתייצבים בהרכב כמעט מלא לחלוטין.”

סיני רובינשטיין, דפנה: “האווירה בקבוצה מדהימה. אנחנו מרגישים שהגענו לרגע הכי חשוב של השנה במומנטום הכי חשוב שלנו! כיף לנו לשחק ביחד ותוך כדי העונה הפכנו לסגל עם עומק של כמות ואיכות שפשוט מדבר במגרש, זאת הסיבה שאנחנו גם כן באים לקחת את האליפות בשביל לשקף את הדרך ואת התוצאה שעשינו עד כה ונעשה גם בגמר בשבת ב”ה ובעזרתנו . אנחנו מאמינים בזה ורוצים את זה.”

שחקני דפנה – באים לנצח

אתם מתמודדים מול חבורה של שחקנים לא פראיירים, מה המפתחות לניצחון?

רובינשטיין: “אותם המפתחות בדיוק כמו מול ראש – פינה .. לשחק מהר בהתקפה ! ללחוץ גבוה בהגנה , לפתוח חזק מאוד את המשחק ולא להוריד את הרגל מהגז לשנייה . אנחנו מרגישים שזה קודם כל תלוי בנו ובעצמנו..”

גלזר: “דפנה קבוצה מצוינת, מאמן חזק על הקווים וסגל בלתי נגמר, שיחקנו נגדם כבר פעמיים העונה ואנחנו מודעים למה יגיע מולנו. ברור שהם יבואו לתת הכל ואנחנו מצפים למשחק נהדר ותחרותי. המפתחות שלנו מסודרים בבירור על הצרור. תן לגיא ‘רץ מהר’ את הכדור קדימה, לעבוד בשביל לפנות את הספלאש ברדאדרס עדן ורזי לשלשות, לתת לעידו ‘ אני את…’ לשמור על כל המגרש באנרגיות גבוהות לסמוך על גלזר שהוא ילחם על כל כדור וישמור על המצח (אחרי הכל הבטחתי להורים), להבין שהכוח המתפרץ של לוינגר יגיע בקלאץ ולתת למירקין וגורדו לעשות את מה שהם יודעים (אין צורך להרחיב). לשתף את הכדור ולסמוך אחד על השני, לא תאמינו אבל אפילו סילברמן חוזר למגרשים אחרי פציעה.”

שחקני תל חי – לא מגיעים בשביל להעביר את הזמן

איך האוירה בקרב הסטודנטים / בקיבוץ? נראה יציע מלא?

גלזר: “זה יום עסל יום בסל. נחכה לראות מה יקרה ביום המשחק, לא מתחייב על דבר חוץ משאנחנו באים לתת הצגה.”

רובינשטיין: “יש אווירה של טירוף בקיבוץ .. אולטראס שלהם הולך להגיע ביום שבת ! ילדי הגנים מכינים לנו שלטים , נקנו זמבורות וגם יש בנדנות . זאת ההזדמנות להגיד תודה לדליה טפר – שמואל שלקחה את העניין בשיא הרצינות והיא מטריפה לנו פה את כל הקיבוץ לקראת המשחק שלנו..”

צלחת האליפות – מוכנה למחר..