כדורסל גברים: דפנה מחכה בגמר למנצחת בחצי הגמר השני

דפנה זכתה בניצחון גדול על ראש פינה ועליו בהרחבה בכתבה זו. תל חי ויסוד המעלה/חולתה יתחרו הערב על הכרטיס השני לגמר הפיינל פור

סופ”ש של פיינל פור בליגת “ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון. ביום חמישי האחרון במשחק שנערך באולם “בית ציפורי” בכפר גלעדי זכתה דפנה בניצחון 62:81 על ראש פינה – שסיימה את הליגה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה יחד עם תל חי. היום, בשעה 17:30, באולם החדש ביסוד המעלה, ייערך משחק חצי הגמר השני בין תל חי ליסוד המעלה/חולתה. הכניסה חופשית, אווירת כדורסל קהילתית ומשחק מעניין על הפרק, תגיעו בהמוניכם. כדי להיכנס לאווירה, לחצו כאן למעבר לכתבת פריויו לקראת משחקי חצאי הגמר ובה התייחסות של נציגי הקבוצות. בפסקה הבאה בכתבה זו סיקור נרחב של המשחק בין דפנה לראש פינה, כפי שכתב מאמן ומנהל דפנה, סיני משה רובינשטיין

ייפגשו גם בגמר? שחקני דפנה ויסוד המעלה/חולתה (באדום)


גביע כבר יש להם. דאבל יהיה? שחקני תל חי

דפנה עם ניצחון ענק בחצי הגמר עולה לשלב הגמר אחרי ניצחון גדול 62:81 על ראש פינה, באולם “בית ציפורי” שבכפר גלעדי. את המשחק דפנה פתחה חזקה מאוד עם 11:2 מהיר ומשם היתרון הפך מהר מאוד לדו – ספרתי ונשאר שם לאורך כל המשחק. גם כשראש פינה הצליחו להקטין את הפיגור להפרש חד ספרתי דפנה התעוררה מהר מאוד ופתחה את הפער בחזרה. תוצאות רבעים- 12:26, 27:37, 43:56, 62:81 .

בדפנה פתחו בחמישייה משה אלמישלי, דולב כהן, לירן לנגליב, מוטי זריהן ואושרי זריהן שהיו אנרגטים מאוד מתחילת המשחק בשני צדי המגרש וגרמו לפער הגדול על תחילת המשחק . בדפנה היו גם כן שותפים למאמץ הקבוצתי גל הלנר ולירן עטר , מאמן מ.כ דפנה סיני משה רובינשטיין דאג לשמור על הקבוצה רעננה לאורך כל שלבי המשחק על חילופים ופסקי – זמן שישמרו על העירנות ובסופה של ההתמודדות דפנה מנצחת ב-19 נקודות הפרש את ראש פינה והיא עם הפנים כבר למשחק הגמר.

עמדו במשימה. שחקני ראש פינה


בראש פינה נתנו את הטון גל קאלו ואורן רובין שהחזירו את קבוצתם לעניינים בכל פעם כשניסו להביא את ההפרש לאיזור ה – 9 נקודות , דקות טובות מהספסל אצל דפנה של רענן מוסקוביץ’ עם סהר דניאל וינאי טרמצ’י הובילו את דפנה בחזרה ליתרון באיזור ה – 15 נקודות הפרש.

רשימת קלעים:

דפנה: דולב כהן – 20, משה אלמישלי – 16, ינאי טרמצ’י ולירן לנגליב – 10 כ”א, אושרי זריהן 9, מוטי זריהן 8, רענן מוסקוביץ’ וסהר דניאל – 4 כ”א.

ראש פינה: מורן זלינגר – 14, אורן רובין – 12, אמיר ענבר – 9, וויאם קבלאוי ויאיר יהודאי – 8, נמרוד ברגר – 6, גל קאלו – 3.

הכבוד ההדדי והספורטיביות ניצחו. שחקני שתי הקבוצות