כדורגל: תיקו דרמטי שכולו הפסד לקרית שמונה

עירוני קרית שמונה מרוחקת כבר 5 נקודות מחוף מבטחים, לאחר ששער של איוון בכר בתוספת הזמן הציל אותה מהפסד במשחק החוץ מול הפועל חדרה

הוחמר מצבה של עירוני קרית שמונה במאבק ההישרדות בליגת העל. תוצאת שוויון 1:1 דרמטית במשחק החוץ מול הפועל חדרה, בתוספת לניצחון 1:2 של בני ריינה על סקציה נס ציונה, יוצרים סיטואציה בעייתית מאוד לקרית שמונה – שרחוקה 5 נקודות מהישארות בליגה, כל זאת, כשנותרו בקופה 12 נקודות. זה לא הזמן להיכנע ולהרים ידיים, אבל בהחלט המצב קשה ובלי לקחת כמות גדולה של נקודות בארבעת המחזורים שנותרו, ירידה ללאומית תהיה בלתי נמנעת.

כמעט וניצח את ה”אקסית”. מנחם קורצקי, מאמן חדרה (צילום: שלומי גבאי)


אז מה היה הערב באצטדיון בנתניה? לאחר 25 דקות של כדורגל עם יוזמה משני הצדדים, אך חוסר ריכוז ליד השערים, הצליחה הפועל חדרה לעלות ליתרון, לאחר שסטיבן אלפרד ניצל רפיון בהגנת קרית שמונה והשתלט על כדור חוזר שנהדף ע”י ברטקוש ובעט לרשת וקבע יתרון 0:1 לזכות חדרה. המשחק המשיך עם יוזמה של קרית שמונה, אך האנמיות הייתה דומיננטית וקרית שמונה התקשתה לייצר מצבי הבקעה משמעותיים. בדקה ה-72 רובי לבקוביץ’, שוער חדרה, נגע בידו מחוץ לרחבה, הורחק והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. גיא הרמן, ששיחק רק משחק אחד בגביע הטוטו, החליף את לבקוביץ’. קרית שמונה המשיכה ליזום והמשיכה להיות חסרת חדות ליד השער, עד שבדקה ה-91 הגבהת קרן הסתיימה בדחיקה של איוון בכר המחליף לרשת – שער שנפסל בתחילה ואושר בהתערבות מערכת ה–VAR, שער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן (ליאור טימוטי מוזי – 46), איתי בן שבת (ניר דרורי – 78), עאיד חבשי, זיו מורגן, ג’יאן מרטינס (סמואל בראון – 55), ידין לוגסי (איוון בכר – 64), רועי קהת, סנין סבאי, מוחמד שאקר, איתמר שבירו (מרלון דוס סנטוס – 64)

אובדי עצות. שחקני קרית שמונה וחדרה (צילום: שלומי גבאי)