מחלקת הכדורסל מציגה: מחנה פסח פנטסטי ל- 246 שחקנים ושחקניות

לאחר חמישה ימים אינטנסיביים ונהדרים הגיע הזמן לסכם את המחנה המושלם שעבר במחלקה. 246 שחקנים ושחקניות לקחו חלק ועברו חווה מדהימה. זיו ברתנא: “זה היה מחנה מאוד מוצלח.”

במחלקת הכדורסל בעמותת הספורט יש מסורת ארוכת שנים של מחנה כדורסל, שבוע לפני ליל הסדר ועם השנים המחנה רק הולך ומשתבח.

השנה, נקבע מספר שיא של משתתפים, עם 246 שחקנים ושחקניות שלקחו חלק במחנה איכותי שהתקיים במשך חמישה ימים.

במחנה מאמני מחלקת הכדורסל יחד עם שחקני קבוצת הבוגרים עבדו על השחקנים והשחקניות באינטנסיביות על הרבה מיומנויות אישיות ומשחקים קבוצתיים והצליחו לקדם אותם רבות. המחנה תפס תאוצה ואטרקטיביות ובימים אלה שאנחנו רק מסכמים את מחנה פסח כבר פורסמו המועדים למחנות הקיץ.

השחקנים יחד עם קבוצת הבוגרים

“זה היה מחנה מאוד מוצלח” סיכם זיו ברתנא, מנהל המחנה. “זה התחיל בהרשמה הנהדרת ששברה את כל השיאים עם 246 ילדים שהחליטו נכון ובחרו לקחת חלק במחנה. במקום הניהולי האתגרים שלנו, של צוות הניהול ברשות מנכ”ל עמותת הספורט אחיקם שושן, מנהל מחלקת הכדורסל ליאור קרת, המנהל התפעולי והלוגיסטי, נעם כהן ושלי היו גדולים מאוד. מצד אחד הרצון לשמור על איכות וקבוצות אימון עם כמות ילדים נכונה בכל קבוצת אימון, מצד שני כמות מתקנים טובים בחוסר, כמות מאמנים בחוסר, וצורך בליווי מקצועי מדויק על כמות כל כך גדולה של מאמנים, משתתפים, אולמות ועוד.”

שגיא שליו ואבישי גורדון עם אחת הקבוצות במחנה

לשמחתי יש לנו מאמנים מצוינים במועדון הכדורסל שלנו, הצלחנו להביא מאמנים ברמה מאוד גבוהה מבחוץ ונעזרנו רבות בשחקני הנוער והנערות כעוזרי מאמנים. שחקני ושחקניות קבוצות הגברים והנשים עבדו גם כמאמנים וגם כאורחים באימונים השונים, מה שתרם לחוויה הנהדרת של המשתתפים.

אנחנו גאים ורוצים לברך על הדברים העיקריים:

צוות האימון שלנו. מאמנים ערכיים, אכפתיים, אנשי מקצוע ברמה הארצית הגבוהה, שבאים כל בוקר ונותנים מהלב בשביל דור העתיד שלנו ושל מדינת ישראל.

על השחקנים והשחקניות שלנו, שבחרו נכון ונתנו בנו שוב את האמון. האמנתם בנו, ואנחנו מאמינים בכם ובכן. אנחנו גאים בכם על המאמץ ועל ההתקדמות שעשיתם בשבוע הזה. יכולתם לבחור אחרת, אבל בחרתם לקום בבוקר, להתאמן חזק ולקחת את המשחק שלכם ושלכן עוד צעד קדימה בדרך להיות הטובים ביותר שאתם יכולים להיות.

על הורי השחקנים והשחקניות שלנו. בלי הורים שמבינים מה אנחנו נותנים לילדים שלהם, הורים שמשקיעים בילדים שלהם ובדור העתיד של כולנו, לא היינו מי שאנחנו. אנחנו גאים בהורים שלנו, ומודים להם על הזכות שהם מעניקים לנו לעבוד ולהיות חלק מהדרך, הלמידה וההתקדמות של ילדיהם.

על שיתוף הפעולה עם קבוצת הגברים שלנו. מדובר בחיבור חסר תקדים בו קבוצת בוגרים, ההנהלה והצוות המקצועי שלה, איכפת להם מהצלחת מחלקת הנוער וקידום שחקני הנוער לא פחות מהצלחת הקבוצה הבוגרת.”

ברק פלג באימון שליטה בכדור

במחלקת הכדורסל בעמותת הספורט מתכוננים למחנות הקיץ בגילאים השונים, פרטים נוספים יפורסמו בדף הפייסבוק של המחלקה.