כדורסל גברים: על הפרק – להצליח בבית העליון

הפועל גליל עליון תתארח הערב אצל הפועל ת”א למשחק הראשון בבית העליון, עם תקוות לחזור עם ניצחון מפתיע מ”הדרייב אין”

12 ימים לאחר שסיימה את דרכה בשלב הליגה הסדירה במקום החמישי עם הפסד ביתי להפועל אילת, תחזור הערב הפועל גליל עליון לפעילות מבצעית, כשתתארח בשעה 20:00 אצל הפועל ת”א (שידור ישיר בערוץ 55) – סגנית המוליכה, שבחודש שעבר שבה מכפר בלום עם ניצחון 84:89, למרות שהתייצבה למשחק ללא הרכז ג’ייקובן בראון – שייעדר גם הערב מהמשחק, וללא הפורוורד תומר גינת – שהערב ייכלל בסגלה של הקבוצה התל אביבית. בסיבוב הראשון הפועל ת”א זכתה בניצחון 80:108, מאז סגלי הקבוצות עברו שינויים. הערב שתי הקבוצות יחלו את דרכן בשלב הבית העליון, בסיומו הן ימשיכו למשחקי הפלייאוף העליון.

משחק מאתגר ברמות. איתי מושקוביץ וברייס וושינגטון במאצ’ אפ במשחק הקודם (צילום: גיל נוימן)


הפועל ת”א קבוצה ברמות הגבוהות ביותר בליגה, נהנית מאווירה עוצמתית באולם “הדרייב אין” בעל האקוסטיקה המצוינת. הפועל ת”א פייבוריטית ברורה למשחק שאליו היא תתייצב עם חמישה זרים איכותיים – בהם גם המצטרף החדש, הגארד ג’יימס פלדין, שזכור לטובה מימיו בהפועל ירושלים. הפועל ת”א לא רשמה את הפורוורד ג’י.פיי טוקטו, אך עם סנטר עוצמתי בדמותו של צ’ינואנו אונוקו והגארד-פורוורד ג’ורדן מקריי – שהוא מלך הסלים של הקבוצה, ועם ישראלים בכירים בדמותם של בר טימור, תומר גינת, עידן זלמנסון וגיל בני, אין ספק שהיא מציבה אתגר ענקי לקבוצה הגלילית.

הפועל גליל עליון תצטרך ביכולת שיא את כל שחקני המפתח שלה ובראשם: הסנטר ברייס וושינגטון, הפורורווד והקפטן נמרוד לוי ומובילי הכדור רועי הובר, דיישון בוקר ואיתי מושקוביץ. כמובן ששני הזרים הדי מאכזבים עד כה, ווין לנגסטון ודווין מארבל, שהצטרפו במהלך העונה, צריכים לתת תפוקה גבוהה יותר ולייצר יציבות בשלב הזה של העונה. ללוטן אמסלם, המושאל מהפועל ת”א, זה בהחלט הרבה מעבר לעוד משחק והוא יהיה נחוש להוכיח את יכולותיו.

הזמן שלו לתת תצוגה. נמרוד לוי במשחק הקודם בין הקבוצות (צילום: גיל נוימן)