כדורגל: עיריית קרית שמונה מסרבת להשכיר את האצטדיון לבני סכנין

רה”ע שטרן זועם על קריאות שהופנו בהפגנות בעיר והודיע להנהלת סכנין על סירוב לאפשר לה לארח את משחקי הרדיוס בקרית שמונה

עיריית קרית שמונה מסרבת לאפשר לבני סכנין לארח שני משחקי רדיוס, שתכננה לארח באצטדיון העירוני בעיר, ככל הנראה בתקופה שבה ייכנס אצטדיון “דוחא” להליך שיפוצים – וזאת מאחר ולדברי רה”ע, אביחי שטרן, בהפגנות שנערכו בימים האחרונים בעיר סכנין, נקראו קריאות עידוד להפצצת העיר קרית שמונה. לדברי עיריית קרית שמונה, סכנין אמורה הייתה לארח באצטדיון בעוד תשעה ימים את בית”ר ירושלים וב-30 לחודש את הפועל ת”א – שתי קבוצות שלהן קהל אוהדים גדול בגליל העליון. כעת סכנין תצטרך לחפש חלופה אחרת.

האצטדיון בקרית שמונה


מדבריו של אביחי שטרן במכתב שנשלח להנהלת סכנין: “בזמן בו מדינת ישראל ובמיוחד יישובי הצפון נתונים תחת מתקפת טרור וטילים מלבנון, אנו עדים לעימותים של תושבי סכנין עם כוחות הביטחון ואשר חלק מאוהדי קבוצתכם קוראים בהפגנתיות לארגון הטרור חיזבאללה “להפציץ את קרית שמונה עם טילים”. לצערנו הרב, לא ראינו כל הודעת גינוי של הנהלת קבוצתכם למעשים החמורים הללו, שפוגעים ברגל גסה ביחסים הנפלאשים שהיו עד כה בין מועדוני הכדורגל של סכנין וקרית שמונה.

לאור האירועים החמורים הללו, שבסכנין נותנים גב לאויב וקוראים לו לפגוע בקרית שמונה, הוחלט כי אין בכוונתנו לאפשר את אירוח משחקי הבית של סכנין בקרית שמונה, גם כדי למנוע עימותים מיותרים סביב הסוגיה הביטחונית והסיטואציה הקיימת היום. לא נוכל לעמוד מנגד, כאשר יש מי שקורא לפגיעה בתושבי קרית שמונה או באזרחי ישראל ויתרה מכך – לאפשר להם להיכנס דרך הדלת הראשית – גם אם מדובר בחלק ולא בכלל. מאחלים לכם הצלחה ומקווים במקביל, כי יעמוד לכם האומץ לגנות בפומבי את מאות האנשים שזעקו אתמול נגד מדינת ישראל ובעד הטרור והקריאה להפציץ את קרית שמונה.

בברכת רמדאן כרים

יו”ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס מסר בתגובה לערוץ הספורט: “לא פנינו בכלל לעיריית קרית שמונה. ואנחנו גם לא מעוניינים לארח במגרש שלהם”.

זועם על הלך הרוח בהפגנות בסכנין. אביחי שטרן