לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

לא מעט קבוצות יהיו בפגרה מסיבות שונות, אבל לא מעט כדורגל צפוי בגזרת מחלקות הנוער

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בסופ”ש הקרוב קבוצות הנוער ונערים א’ של עירוני קרית שמונה יהיו מחוץ למעגל המשחקים בשל פגרות משחקי הנבחרות. קבוצות נוספות ממחלקות נוער אחרות יהיו חופשיות מכל מיני סיבות, אך למרות זאת, יש הרבה כדורגל על הפרק. אלה שרוצים לראות את זה מקרוב, ייהנו ביום שישי מהצגה כפולה בצפת, הצגה משולשת בקרית שמונה ומשחק אחד בקצרין. בשבת המגרש בכפר בלום יארח הצגה כפולה. זרקור לעבר כל המשחקים הצפויים לקבוצות הגליל העליון והגולן, בכתבה זו.

מחכים לכם בצוהרי שישי בצפת. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון



משחקי שישי

משחקים במגרש בצפת: בשעה 12:45 קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תארח את מ.ס קרית טבעון. בשעה 15:00 קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תארח את הפועל נחף.

משחקים במגרש בקרית שמונה (עירוני קרית שמונה): בשעה 11:30 קבוצת ילדים ב’ תארח את מ.ס פרדס חנה/כרכור. בשעה 13:30 קבוצת ילדים ג’ 1 תארח את בני מראר.  בשעה 15:30 קבוצת ילדים א’ תארח את הפועל כרמיאל.

14:00, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן תארח את בני סכנין.

13:00, בועיינה: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שמרוחקת 9 נקודות ומשחק חסר מהמקום הראשון בטבלת צפון 1, תתארח אצל הפועל בועיינה – שאותה היא מקדימה ב-7 נקודות.

13:00, מעלות: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן, שמרוחקת 4 נקודות מפסגת טבלת הצפון, תתארח אצל סקציה מעלות – שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

14:45, צור שלום – קרית ביאליק: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – שמדורגת במקום השני בטבלת מחוז חוף ומרוחקת 5 נקודות ומשחק עודף מפסגת הטבלה, תנסה לשפר עמדות במשחק החוץ מול קבוצת התחתית של מכבי המקומית.

מחכים לכם בצוהרי שישי בגולן. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן

משחקי השבת

כפר בלום (מ.כ גליל גולן): בשעה 10:30 קבוצת טרום א’ תארח למשחק דרבי את עירוני קרית שמונה. בשעה 12:30 קבוצת ילדים ב’ תארח את קבוצת המשנה של  מ.כ נווה יוסף חיפה.

13:00, אבו גוש: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה תנסה להתאושש מהאכזבה במשחק חצי גמר הגביע, כשתתארח למשחק ליגה אצל הפועל ירושלים – שאותה היא מקדימה בנקודה אחת. לשתי הקבוצות יתרון דו ספרתי מהקו האדום, על אף מיקומן בתחתית הטבלה.

15:30, שעב: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל צעירי שעב.

משחקי יום ראשון

16:15, צפת: קבוצת טרום א’ של בני טובא תארח את בני מראר.

17:00, עפולה: קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל עפולה.

דרבי על הפרק בבוקר יום שבת. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן