כדורגל: שוב מתחת לקו האדום

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:0 למכבי חיפה וירדה מתחת לקו האדום, בעקבות תוצאת התיקו שהשיגה בני ריינה במשחק מול סכנין

*. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

הפסד צפוי לעירוני קרית שמונה במשחק הערב מול מכבי חיפה. קרית שמונה, שטרם המשחק הקדימה את הקו האדום בזכות יחס שערים, קיוותה לעשות מה שהצליחה לעשות בחודש שעבר בני ריינה, יריבתה למאבקי התחתית – לחזור עם נקודה מסמי עופר, אך מכבי חיפה הגיעה דרוכה ובעיקר עם רצון עז להתפוצץ ולחזור למסלול הניצחונות. גם העובדה שידעה שהפועל באר שבע סיימה בתוצאת תיקו את המשחק מול הפועל ירושלים דירבנה אותה לנצח. קרית שמונה מצידה ניסתה עד כמה שאפשר להתגונן ולהימנע מספיגות, אך לבסוף נחלה הפסד 2:0, שמוריד אותה אל מתחת לקו האדום, זאת מאחר ושער דרמטי שכבש אחמד עאבד, “אקס” קרית שמונה, הציל את בני ריינה מהפסד במשחק מול בני סכנין וכעת קרית שמונה מוצאת את עצמה מתחת לקו האדום, רחוקה נקודה אחת מחוף מבטחים.

לא כוחות. יואב הופמייסטר, איתי בן שבת וסמואל בראון מול שחקני מכבי חיפה



עירוני קרית שמונה פגשה קבוצה עם צוות מקצועי, שידע ימים יפים בקרית שמונה, בראשות המאמן ברק בכר ועוזרו גיא צרפתי. מן העבר השני, לא מעט “אקסים” עם עבר חיפאי ובראשם המאמן ניר ברקוביץ’ – שגדל כשחקן במחלקת הנוער החיפאית, הבלם עאיד חבשי ושחקן הכנף ליאור טימוטי מוזי. בהמשך הצטרף אליהם הקפטן, רועי קהת. במשחק היום שיחק רק שחקן אחד מבין שלושת השחקנים הזרים שצורפו בחלון ההעברות, מרלון דוס סנטוס, שגם הוא נכנס כמחליף באמצע המחצית השניה. אין ספק שמדובר לפחות עד עתה בכישלון גדול נוסף לעונה הכושלת של קרית שמונה.

היה זה משחק במעמד צד אחד, שבו הקבוצה המארחת נתנה את הטון והכתיבה את הקצב ולאחר שבמחצית הראשונה לא הצליחה להבקיע, הגיעה לה מחצית שניה שבאה דז’וגאס ברטקוש כבר לא יכול היה להושיע. בדקה ה-66, כ-13 דקות אחרי ששופט המשחק פסל נכונה שער שכבש דין דוד, מסירה של מוחמד אבו פאני מצאה את צ’רון שרי, שבעט בחוזקה מכ-20 מטרים לרשת והעלה את חיפה ליתרון 0:1. בדקה ה-85 שער של דולב חזיזה בבעיטה מחוץ לרחבה סגר עניין והעניק למכבי חיפה ניצחון 0:2 על קרית שמונה, שלא סיפקה אפילו בעיטה אחת למסגרת השער של מכבי חיפה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, איתי בן שבת, עאיד חבשי, זיו מורגן, סמואל בראון (מרלון דוס סנטוס – 64), יואב הופמייסטר (ידין לוגסי – 78), סנין סבאי (רועי קהת – 69), מוחמד שאקר, ליאור טימוטי מוזי (רוי הראל) ואיתמר שבירו

קיווה למשחק יותר טוב. עאיד חבשי במאבק מול עבדאללה ג’אבר