כדורגל: שבת של גביע ומעט משחקי השלמה

במוקד משחקי מחלקות הנוער יעמדו משחקי הגביע, בהם ייקחו חלק קבוצות עירוני קרית שמונה. עוד מספר קבוצות מהגליל העליון והגולן יקיימו משחקי השלמה במסגרת הליגות.

סופ”ש של כדורגל בגזרת מחלקות הנוער מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בשונה מהשבוע שעבר שבו הקבוצות הצעירות חזרו בהמוניהן למשחקי הליגות, סופ”ש הקרוב הוא סולידי מבחינת היקף פעילות, שכן הוא מוקדש בעיר למשחקי השלבים הגבוהים בגביע המדינה, בהם מרבית קבוצות האזור לא ייקחו חלק. מי שכן ייקחו חלק הן מספר קבוצות ממחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, ששתיים מקבוצות הילדים שלה יקיימו משחקי ליגה, כמו שלוש קבוצות מהגליל והגולן. סופ”ש מזמן לנו מזג אוויר אידיאלי לכדורגל, הגיעו למגרשים ותמכו בדור העתיד של הכדורגל בגליל ובגולן.

יום שישי

11:00, קצרין: דרבי הגולן יפגיש את קבוצות ילדים א’ של מרכז קהילתי קצרין-גולן ובני ממב”ע למשחק ליגה.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:30 קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל – מוליכת טבלת מחוז צפון 1, תארח למשחק ליגה מסקרן את הפועל בועיינה – שמדורגת במקום השלישי בטבלה ואותה היא מקדימה ב-2 נקודות. בשעה 13:30 קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח למשחק ליגה את סקציה מעלות תרשיחא.

13:00, קיבוץ מעגן מיכאל: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תתארח למשחק ליגה אצל הפועל מעגן מיכאל.

מפגש צמרת בצוהריי שישי. קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל והמאמן אליאב מלכה



יום שבת

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:00 קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה – שנחשבת לקבוצה מובילה בליגת חוף, תארח למשחק 1/8 גמר גביע את מכבי חיפה – שנחשבת לאחת מהקבוצות הטובות בארץ לליגה. בשעה 16:50 קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, שנהנית ממאזן מושלם בפסגת הליגה הארצית, תארח למשחק 1/8 גמר גביע מאתגר את מכבי נתניה – שמדורגת במקום החמישי בטבלת ליגת העל. בשעה 19:15 קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, המדורגת בתחתית טבלת ליגת צפון, תארח למשחק ליגה את בני בענה – שמקדימה אותה ב-6 נקודות.

11:00, מגרש החוף הצפוני – אילת: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה תחל את דרכה בשלב 32 הגדולות של גביע המדינה, במשחק חוץ בקצה השני של המדינה מול בני אילת. קרית שמונה מדורגת בתחתית טבלת ליגת העל, אילת מדורגת בתחתית טבלת הליגה הארצית, כך ששתי ליגות מפרידות בין השתיים. עם זאת, באילת משחקים באגף השמאלי גם מגן שמאלי וגם שחקן כנף, שמצטיינים במדי קבוצת הבוגרים בליגה א’, מה גם שהמגרש באילת מתאפיין ברוחות ערות המקשות על קבוצות יריבות. אין מקום לזלזול ושאנננות, אבל גם אין סיבה שקרית שמונה לא תעשה את מלאכתה בתוך 90 דקות ותעפיל לשלב הבא.

13:45, מתחם חודורוב – ת”א: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה, מוליכת טבלת מחוז חוף, תתארח אצל הפועל ת”א למשחק חוץ מאתגר במיוחד במסגרת 1/8 גמר גביע המדינה. הפועל ת”א מדורגת במקום ה-10 בליגת מרכז, ליגה חזקה יותר באופן משמעותי מקרית שמונה, אך בגביע כמו בגביע, הכל פתוח. 

יהיו הסינדרלה של מחזור הגביע? קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה לצד המאמן, אדריאן רוצ’ט, והמנהל נתי גולני