כדורגל: קרב תחתית ביתי בצפת, ממב”ע יוצאת לכרמיאל

שישי של כדורגל בליגה ב’. המשחקים ייערכו בשעות מוקדמות. זמן להפנות אליהם זרקור בכתבה זו

הרבה זמן לא היה לנו יום שישי עם כדורגל מקומי בשתי גזרות. צוהריי יום שישי מזמנים לנו שני משחקים מסקרנים במסגרת המחזור ה-14 במחוז צפון א’ של ליגה ב’, בהשתתפות שתי הנציגות שלנו בליגה: הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע, שנפגשו בשבוע שעבר למשחק ליגה בקרית שמונה, שבו ממב”ע ניצחה 1:3. זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים, בכתבה זו.

בשעה 11:30 תתארח בני ממב”ע אצל הפועל עירוני כרמיאל. ממב”ע מדורגת במקום ה-12 בטבלה והיא מקדימה ב-4 נקודות את הקו האדום, בעוד שכרמיאל מדורגת במקום השלישי בטבלה ומקדימה אותה בפער ניכר. בשורות כרמיאל משחקים שלושה שחקנים מאזורי הסיקור שלנו: הקשר האחורי – אהוד מערבי (חצור), שחקן הכנף – אלמוג בוים (קצרין) והחלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה) – מלך שערי הקבוצה. מבחינה התקפית לממב”ע יש מה להציע במשחק הזה, במיוחד לאחר השלושער שכבש נאג’י אבו ג’בל. בהתקפת ממב”ע גם האחים עמאשה על המשמר. מה שכן, ממב”ע ספגה העונה כמות שערים נכבדת והיא תפגוש במשחק זה את אחת מקבוצות ההתקפה החזקות בליגה, אם כי אותה כרמיאל נזקקה לתוספת זמן כדי לנצח הרכב טלאים של צפת בתוצאה 1:2.

משחק חוץ מאתגר מאוד. שחקני בני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)



בשעה 12:00 הפועל עירוני צפת תארח למפגש תחתית חשוב את מ.ס חיפה. צפת מקדימה בשתי נקודות את הקו האדום, בעוד שהחיפאים מדורגים במקום האחרון ורחוקים 7 נקודות מחוף מבטחים, שם מוצאת את עצמה לעת עתה צפת. במשחק מחר צפת עלולה להתמודד ללא הקשר ומלך השערים שלה, חננאל אברהם, שסובל מפציעה. מנגד, החלוץ מארק סמליאנסקי, שהצטרף לקבוצה אתמול, עשוי לערוך הופעת בכורה. צפת לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות במשחק כזה בבית מול קבוצה, שעד כה בעיקר הובסה בצורה קשה ע”י יריבותיה.

אין אופציה מלבד ניצחון. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק “צפת המצולמת”)