כדורסל גברים: לצאת לפגרה עם חיוך

הפועל גליל עליון תארח את בני הרצליה עם מטרה לניצחון ליגה שני. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה זו

תקופה מאוד מבלבלת עוברת על קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון. בזירה המקומית הקבוצה מוצאת את עצמה עם מאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים, בזירת היורופקאפ היא מוצאת את עצמה עם מאזן הפוך. הערב, בשעה 18:00, תארח הקבוצה הגלילית את סגנית אלופת המדינה, בני הרצליה – שעומדת על מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, עם תקוות לזכות בניצחון שיעניק לה מנת אוויר מבוקשת לנשימה. בעוד שלגליל יהיה זה משחק ביתי שלישי ברציפות בתוך חמישה ימים, להרצליה יהיה זה משחק שלישי ברציפות בפרק זמן של שבוע. גליל הפסידה ביום שני לנס ציונה וניצחה את גולדן איגל יילי מקוסובו ביום רביעי, הרצליה הפסידה במוצ”ש שעבר להפועל חיפה וביום רביעי נחלה תבוסה במשחק הצ’מפיונס ליג מול טנריפה הספרדית. בשתי הקבוצות מקווים לצאת לפגרת הנבחרת בת השבועיים עם חיוך בדמותו של ניצחון.

רוצים לשפר מאזן ולפתוח את השבוע עם חיוך. שחקני הגליל והצוות המקצועי



המאצ’ אפ המרכזי שצפוי הערב הוא שחקני הפנים המובילים של הקבוצות עד כה: ברייס וושינגטון מהגליל ומוריס קמפ מהרצליה – שלמעט פרמטר האסיסטים, הוא השחקן המוביל של קבוצתו בממוצעים בפרמטרים השונים ובהם: נקודות (17.5), ריבאונדים (9.3), חטיפות (1.8), חסימות (0.5) והוא נהנה מהמדד הטוב ביותר בקבוצתו – שעומד על 25.5. בגליל ברייס וושינגטון עומד על ממוצע של 19 נקודות ו-10.9 ריבאונדים, נהנה ממדד – שעומד על 27.3.

שחקן בעל יכולות רבות. מוריס קמפ (הפקת קליפ – ערוץ הספורט ומדיה מנהלת ליגת העל)



כמובן שהפועל גליל עליון תצטרך גם את הקפטן והפורוורד נמרוד לוי והסנטר מאליק אבו בערב מוצלח, שכן להרצליה עוד שחקני פנים איכותיים וגבוהים במיוחד בדמותם של אנדי ואן וליט – המתנשא לגובה של 2.13 ובירם פאיה – המתנשא לגובה של 2.08.  להרצליה שחקנים מצוינים ומוכחים בקו האחורי בדמותם של הרכז כריס באב והגארד והקפטן יאיר קרביץ. גליל תצטרך את הרכז רועי הובר ממשיך באספקת אסיסטים טובה, אך עם שיפור אחוזי קליעה. בנוסף, תצטרך את ג’יילן האדסון בתצוגת קליעה טובה וכך גם את הגארד דיישון בוקר, שהתחיל את העונה בצורה טובה ובמשחקים האחרונים חלה ירידה ברמתו.

איך אפשר לצפות במשחק? הנה לכם האפשרויות: הראשונה וזו שהכי מומלצת היא מהיציע – לשם כך, יש לרכוש כרטיס ברכישה אינטרנטית באתר איוונטר  אפשרות נוספת: צפייה בטלויזיה שידור הישיר בערוץ הספורט (ערוץ מספר 55).

צריכים אתכם אקטיבים לאורך כל המשחק. אוהדי הגליל בפעולה (צילום: גיל נוימן)