השגרירים: הסיפתח של ישי בוזורגי

שער בכורה לחלוץ הצעיר בבית”ר ת”א, רותם חטואל ממשיך בשלו. על זאת ועוד, בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורת סיכום של המחזור האחרון, שהשתרע על כמעט שבוע והסתיים רק אתמול בלילה. אז מה בתפריט? הג’וקר שלנו בליגת העל, החלוץ הצעיר שכבש שער בכורה עם חזרתו מפציעה, המגן שערך הופעת בכורה העונה, אלה ועוד בפינה זו. ליגות בכירות

רותם חטואל (חצור) – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, כבש ובישל ב-66 דקות משחק בניצחון קבוצתו 1:4 על הפועל ירושלים.

אורי דהן (ראש פינה) – בלם בית”ר ירושלים עלה כמחליף בשלהי משחק הניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד.

רועי בן דוד (קרית שמונה) – ברוך הבא לפינה. קשרה של עירוני טבריה עלה כמחליף בדקה ה-83 של משחק הגביע מול הפועל בקעת הירדן, שהסתיים בניצחון 0:1 לזכות טבריה.

עבדאללה חליחל (גוש חלב) – חלוץ מ.ס כפר קאסם, נכנס כמחליף בדקה ה-62 של משחק הגביע מול צעירי כפר כנא, שהסתיים בניצחון 0:1 לזכות קבוצתו.

דניאל טוויזר (בני יהודה) – מגן/קשר הפועל נוף הגליל עלה כמחליף בדקה ה-70 של משחק ההפסד 2:0 להפועל אום אל פאחם, הקבוצה בה פתח את העונה.

דני עמוס (מכבי פ”ת) – רשם אמש הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את ההתמודדות מול מכבי “קביליו” יפו.

אמיר רוסתום (ריחניה) – מגינה השמאלי של מכבי אחי נצרת, עלה להופעת בכורה כמחליף בדקה ה-80 של משחק הניצחון 0:2 על הפועל עפולה.

פתח בהרכב ונתן מעל ומעבר. רותם חטואל

ליגה א’

ישי בוזורגי (קרית שמונה) – חלוץ בית”ר ת”א/בת ים, חזר מפציעה בגדול עם שער שכבש בתוספת הזמן של המשחק מול עירוני אשדוד, שבזכותו הסתיים בשוויון 1:1, כ-12 דקות לאחר כניסתו לכר הדשא.

במשחק ההפסד של עירוני נשר 1:0 לצעירי טייבה עלו מהספסל של המפסידה ברבע השעה האחרונה החלוץ גל אלמילשלי (קרית שמונה) ושחקן הכנף אלמוג בוים (קצרין).

טל ויגדרוביץ’ (קרית שמונה) – קשרה של מכבי אתא/ביאליק, רשם הופעה מלאה במשחק מול מכבי טמרה, שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3.

ליגה ב’

לניצחונה הדרמטי אמש של הפועל עירוני כרמיאל 1:2 על הפועל עירוני צפת, היו שותפים מלאים הבלם אהוד מערבי (חצור) והחלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה)

להפסדה של הפועל עראבה 3:1 לבני בענה צמד המגינים מהגליל העליון: לירון כהן (חצור) ומעיין אורון (כפר בלום) – שהוחלף בדקה ה-75.

ליגה ג’

אמג’ד נג’ם
(בית ג’אן) – מגינה השמאלי של איחוד צעירי שפרעם, נכנס כמחליף בדקה ה-85 של משחק הניצחון 1:2 על מ.ס שפרעם, אך הספיק לספוג כרטיס אדום.

שער בכורה במדי בית”ר ת”א/בת ים. ישי בוזורגי (צילום: דאפר מאחמיד – אתר דאבל פס)