כדורגל: מחזור פורה במחלקות הנוער

סיכום השבוע בגזרת מחלקות הנוער ושגרירי הגליל והגולן בכתבה זו

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורה ארוכה המשתרעת על משחקים מיום רביעי ועד הערב. הרבה שערים, הרבה מאוד מנצחות והרבה שמח אנו מבטיחים לכם הפעם. הזמן קצר, המלאכה מרובה. מתחילים בסקירה.

הגולאסו של אדר אלמושנינו – שחקן קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן

השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה)
– קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, הספיק ב-58 דקות משחק לכבוש ולבשל ולתרום רבות לניצונה של מוליכת הטבלה 0:3 על הפועל ראשל”צ. אלמישלי יצא עם קבוצתו למשחק ליגת האלופות לנוער מול פריז סן ז’רמן.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה ניצחה 0:1 את בית”ר חיפה. שותפים לניצחון: ליאד סופר (צפת) – שרשם הופעה בת חצי, אביהוא סבתי (קרית שמונה) – שרשם הופעה בת חצי שעה.

ליאם אלוק (קרית שמונה) – חלוץ קבוצת נערים א’ של מכבי פ”ת, רשם הופעה בת 45 דקות במשחק הניצחון 1:3 על הפועל ת”א.

יהלי אפשטיין
(חד נס) – חלוץ קבוצת נערים ב’ של הפועל כרמיאל, רשם הופעה בת 40 דקות במשחק הניצחון 0:3 על מ.ס דרום השרון ואף כבש את שער הניצחון.

שער נוסף במדי כרמיאל. יהלי אפשטיין (צילום: פרנסואה ביטנקורט)



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער זכתה בניצחון בכורה – 2:5 על בני חורפיש, במשחק שנערך במגרש בצפת. אקורד הסיום של המשחק הייתה הכאה מכוערת של שחקני חורפיש באביעד שמקה, כובש השער החמישי, שפונה לטיפול במרכז הרפואי “זיו” בצפת, כשהוא סבל מפגיעות בלסת ומחבלות בחלקים שונים בגופו. את השערים לזכות הקבוצה כבשו: אושר הלאל – צמד, שקד ללוש, אופק ארביב ואביעד שמקה.

קבוצת נערים ג’ ירדה למקום השני בטבלה, לאחר שסיימה את משחק החוץ מול הפועל תרשיחא בתוצאת שוויון 0:0.

קבוצת ילדים ב’ זכתה בניצחון 0:7 על בני בענה, לזכותה אחרי ארבעה משחקים מאזן של 30 שערי זכות ושני שערי חובה. כבר בדקה ה-2 מלך שערי הקבוצה, יעקב ישראל, סופר התחיל בחגיגה. בדקה ה-6 יעקב ישראל סופר הכפיל את התוצאה לאחר חילופי מסירות עם איתי ארביב. בדקה ה-10 יעקב ישראל סופר כבר עם שלושער, תוך כדי הנעת כדור מצד לצד אחרי חילופי מסירות עם ינאי עטון. בדקה ה-15 אבירם עזרא כובש בבעיטה נהדרת. בדקה ה-22 יעקב סופר עושה את שערו הרביעי והחמישי למרום הגליל  באלגנטיות עם הקפצה מעל השוער. בדקה ה-60 בעיטה נהדרת של אורי כהן המגן מוצאת את הרשת וזה כבר 0:6. בדקה ה-70 בעיטה חופשית של אוריאל אביבי קובעת את תוצאת המשחק – 0:7 ענק להפועל מרום הגליל.

מרשימים בהבקעות ובתוצאות. קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל



בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ ניצחה 2:6 את מ.כ מעיליא, שבוע לאחר שניצחה 1:5 את צפת וכעת מאזנה עומד על 6 נקודות. ממב”ע ירדה להפסקת המחצית ביתרון 2:3, לאחר שהובילה 0:1 משער שכבש ג’ואד כחלוני וחוללה מהפך בזכות שערים שכבשו וופא אבו סלאח ואדהם איברהים. במחצית השניה שמרה על רשת נקיה ומנגד אניל פלאח, ג’ואד כחלוני ואדהם איברהים כבשו.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 6:1 לצעירי כפר כנא. איסיאן סובח כבש לזכותה.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:3 את הפועל עראבה.

עלו על מסלול ההבקעות והניצחונות. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון ראשון העונה – 2:7 על בני דיר חנא. כבשו לזכותה: אוריה ראובן ועמית אזרן – צמד כ”א, רואי שיש, נועם יפרח ועילאי טוויזר.

קבוצת ילדים א’ ממשיכה לכבוש בצרורות – והפעם ניצחון 0:10 על איחוד אעבלין. כבשו לזכותה: זיו יפרח – שלושער, אליה אפריאט – צמד, אורי חניא, בניהו טויטו, אילעי סופר, נועם לגזיאל ועילאי סבן.

קבוצה כובשת. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



מ.ק קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ חוללה מהפך וניצחה 2:3 את הפועל טירת כרמל, שהוליכה 0:2 בשלב מוקדם. צמד שערים של אלון נמירובסקי מבישולים של דולב רבינוביץ’ ושער מרשים שכבש אדר אלמושנינו, כפי שניתן לראות בסרטון, העניקו לקצרין ניצחון מרשים שמציב אותה בצמרת טבלת מחוז צפון.

קבוצת ילדים א’ קיימה בחמישה ימים שלושה משחקים: ביום רביעי ניצחה 0:2 את צעירי כפר כנא משערים שהבקיעו נווה שנגו ונהוראי יהודה, ביום שישי ניצחה הקבוצה 1:4 את הפועל עראבה משערים שהבקיעו: ארבל לחיאני – צמד, לביא דויטש ועומרי חשוב. הערב נחלה הקבוצה הפסד 6:2 במשחק מול מ.כ מעיליא. עומרי חשוב כבש צמד.

מהפכנים שכאלה. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין והמאמן אלרואי כהן



הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:3 את הפועל משגב. כבשו לזכותה: יהונתן חדד 2. ליאור קרישטל 1.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:8 את בני מראר. כבשו לזכותה: עומר קרמר, יואב זהרוני ורוי חמווי –  צמד כ”א, שלו לוי. עומר רווח.

הסתדרו בשלישיות. קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ ניצחה 3:4 את מכבי עתלית במשחק חוץ ביום שישי. כובשי השערים: איתי אזולאי, מיאס אבו סאלח, רתם תפארת וירדן יאור.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:1 את הפוע לכרמיאל במשחק בית ביום שבת. כובש השער: מוראד זידאן.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:7 את איחוד בני סמיע במשחק חוץ ביום שבת. כובשי השערים: אלון שוורץ – שלושער, עידן בן יוסף, עומרי נסטל, טומי הבט ועופרי טויזר.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:9 את הפועל כאוכב במשחק בית ביום שבת. כובשי השערים: עומר ורדי – שלושער, הראל שפר, ליאור עזרן, אורי מור, תיים אבו סאלח, אביתר לוי וגיא שמיר.

שמרו על הבית. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער זכתה בניצחון 2:3 במשחק החוץ מול הפועל חדרה, שעזר לה להתרחק 3 נקודות מהקו האדום. אחמד סויטאת ומוחמד אבו רומי כבשו לזכות קרית שמונה ב-20 הדקות הראשונות, אך הקבוצה המארחת מחקה את הפיגור ב-11 הדקות הראשונות של המחצית השניה. שער שכבש עמית מועלם בדקה ה-84 העניק לקרית שמונה את הניצחון החשוב.

קבוצת נערים א’ שומרת על מאזן מושלם בפסגת טבלת הליגה הארצית, לאחר שניצחה בביתה 0:4 את מכבי אחי נצרת. כבשו לזכותה:נאיף שרף,אליה יפרח,אוהד כהן ויאיר שלוה.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מאזן מושלם בפסגת מחוז חוף, לאחר שזכתה בניצחון 1:4 על בית”ר חיפה כבשו לזכותה:אורי סבן,יאיר עמר,אושרי דרור ויהלי בן ציון.

קבצת ילדים א’ זכתה בניצחון 1:3 על הפועל נוף הגליל. כבשו לזכותה:עידו אדרי,שליו דיין ואיתי ספיר.

קבוצת ילדים ג’ 1 נחלה הפסד 1:0 במשחק מול הפועל מטה אשר, בעוד קבוצת ילדים ג’ 2 זכתה בניצחון 2:3 על עירוני בני שעב.

קבוצת  טרום א’ זכתה בניצחון 0:4 על איחוד בני סמיע.

שומרת על שלמות. קבוצת נערים א’ והמאמן אדריאן רוצ’ט