כדורסל גברים: איבדו את הצפון בדרום הרחוק

הפועל גליל עליון הפסידה 88:76 להפועל אילת. ביום רביעי משחק יורופקאפ.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

הפסד ליגה שני בשלושה משחקים להפועל גליל עליון. ארבעה ימים אחרי ההפסד הביתי לבאמברג הגרמנית, נחלה הקבצה הגלילית הפסד 88:76 במשחק החוץ מול הפועל אילת, שהפסידה בשני המחזורים הראשונים. בריאיון פתיחת העונה כאן באתר ברק פלג התריע, שמצבה של הקבוצה רחוק מלהיות אידיאלי ואין ספק שאפשר להבין, שהדברים לא נאמרו לחינם. הסגל של הקבוצה עוד דורש חיבורים וחיזוקים. בתקופה שבה הקבוצה משחקת שני משחקים בשבוע, החיים רחוקים מלהיות קלים. ביום רביעי מצפה לקבוצה משחק מאתגר מול קמניץ הגרמנית.

הבוקר בכפר גלעדי, בערב באילת. האוהד מספר 1, סיני ניר



תסמונת הרבע הרביעי הכתה בקבוצה הגלילית בפעם השניה בתוך ארבעה ימים. אחרי שלושה רבעים צמודים – רבע ראשון שהסתיים בתוצאת שוויון 20:20, רבע שני שבמרביתו אילת צעדה ביתרון חד ספרתי משתנה והסתיים ביתרון אילתי 39:46, רבע שלישי שבו גליל כבר הצליחה להשוות את התוצאה מספר פעמים והסתיים ביתרון 59:62 לזכות אילת, הגיע לו רבע רביעי חלש של שחקני הגליל – הן בצד ההגנתי והן בצד ההתקפי. אילת צעדה במרבית שלבי הרבע האחרון ביתרון של 6 נקודות ומעלה, גליל לא איימה על היתרון האילתי ובסיום חגגה הקבוצה המארחת ניצחון 76:88.

הוביל את רשימת הריבאונדרים, אך לא קלע מספיק. נמרוד לוי במשחק הערב




דווקא במשחק שבו גליל הייתה הרבה יותר דומיננטית בתוך אזור הצבע – עם קליעת 48 נקודות לעומת 32 שקלעה אילת, במשחק שבו כל אחת מהקבוצות איבדה 18 כדורים, גליל מוצאת את עצמה מפסידה. אילת נהנתה מיום מוצלח הרבה יותר מחוץ לקשת עם 10 קליעות מ-23 ניסיונות, לעומת 2 קליעות מ-18 ניסיונות מהצד הגלילי. אילת נהנתה מיתרון קל גם מתחת לסלים, כשהצליחה לקטוף 39 כדורים חוזרים – 6 יותר מאשר הגליל.

בגזרת הזרים, ג’יילן האדסון המשיך לתת תוצרת מספרית – כשהוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות. ברייס וושינגטון שוב סיפק מספרים די טובים עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. דיישון בוקר – שסיפק מספרים גבוהים במשחקים הקודמים, אכזב הפעם וקלע 10 נקודות ב-30 דקות. מאליק אבו אכזב עם 7 נקודות ו-4 ריבאונדים.

בגזרת הישראלים אלה הנתונים: רועי הובר לא היה בפוקוס מול קבוצתו הקודמת, איבד 5 כדורים וקלע 5 נקודות באחוזי קליעה נמוכים. נמרוד לוי שוב עם 7 נקודות, הפעם הוביל את רשימת הריבאונדרים עם 9 כדורים חוזרים. איתי מושקוביץ’ עם 4 נקודות ויהל מלמד עם 3 נקודות, לבטח קיוו למשחק הרבה יותר טוב. רון כהן שולב כשתיים וחצי דקות. 

יש לו הרבה סיבות לדאגה. ברק פלג