כדורגל: ותיקי קרית שמונה פרצה את חומות עכו

בתוך שבוע ניצחה הקבוצה פעמיים את הקבוצה מעכו. אדריאן רוצ’ט כיכב.

עונת הכדורגל בגזרת הותיקים יצאה לדרך. ותיקי קרית שמונה, שמשחקת במסגרת “ליגה” – מסגרת המאגדת קבוצות מרחבי הצפון ותשחק גם בליגה של מרכז הפועל – שמאגדת את קבוצות הותיקים מהגליל העליון והגולן, פגשה בתוך שבוע אחד פעמיים את ותיקי עכו וזכתה בשני ניצחונות.

ותיקי קרית שמונה – שבעונה שעברה זכתה באליפות הליגה, נהנית מחיזוק משמעותי בדמותם של עוזרי מאמן עירוני קרית שמונה – אדריאן רוצט ורביד גזל, נוסף להם בסגל גם השוער אייל וקראט, הקשר אסף פחימה ועוד שחקנים עם עבר בליגות הצפוניות דוגמת צח בוגטוס, דרור אמנו, נתי גולני  ואודי רנקפור.

במשחק “אלוף האלופים” – המשחק הראשון מבין השתיים, האלופה ותיקי  קרית  שמונה יצאה למשחק חוץ מול מחזיקת הגביע מעכו למשחק אלוף האלופים. המשחק התנהל בשליטה מלאה של קרית שמונה, שניצחה 1:7, לאחר שהוליכה 1:2 בתום המחצית הראשונה הצמודה. אדריאן רוצ’ט כבש שלושער, אריאל בוזורגי ונתי גולני הסתפקו בצמד כ”א.

ביום חמישי נפגשו הקבוצות שוב במשחק שעכו אירחה, הפעם במסגרת הליגה. גם הפעם קרית שמונה בצד המנצח, אם כי לא באותו הפרש. הפעם קרית שמונה הסתפקה בניצחון 0:2. אלעד גולני כבש במחצית הראשונה, אריאל בוזורגי כבש במחצית השניה.

הגביע בידיים של פרנסואה. פרנסואה סבח, קפטן קרית שמונה, מניף את גביע “אלוף האלופים” יחד עם שחקני הקבוצה