כדורגל: הפסד נוסף לממב”ע, בוטל משחקה של צפת

צו סגירה הוצא למגרש בצפת, ממב”ע הפסידה במשחק חוץ. פרטים בהרחבה בכתבה הבאה.

הבעיות לא מפסיקות לפקוד את הפועל עירוני צפת. צו סגירה ל-30 ימים הוצא למגרש הסינטטי, בשל אירוע אלימות שהתרחש בשטחו במשחק בו אירחה קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל את הפועל בני חורפיש (2:5), כשבסמוך לסיומו הוכה אביעד שמקה, חלוץ מרום הגליל, בצורה קשה ע”י שחקנים מקבוצת חורפיש. כמה משיניו של שמקה נשברו והוא ספג מהלומות בחלקים נוספים בגופו, מה שהצריך את פינויו לחדר המיון בבית החולים “זיו” בצפת.

בעקבות המקרה, הורתה משטרת צפת לסגור את המגרש ל-30 ימים. אנשי הפועל עירוני צפת קיוו שיצליחו לשנות את רוע הגזרה מבחינתם, בין היתר כדי למנוע את ביטול המשחק שתוכנן לערב מול הפועל עירוני כרמיאל, אך לא הדבר לא צלח. להלן הודעת משטרת ישראל: “לאחר אירוע של תקיפת שחקן במשחק הנוער בין הקבוצות הפועל מרום גליל והפועל חורפייש, שהתקיים בתאריך 20.10.22, עלה כי המגרש פעל בניגוד לתנאי הרישוי ואינו עומד בתנאים עליהם התחייב. בעקבות הליקויים המסכנים את באי המגרש, מפקד תחנת צפת, סנ”צ איציק אבוחצירא, החליט על סגירת המגרש למשך 30 יום בהתאם לחוק (בכפוף לתיקון הליקויים)”.בני ממב”ע לא מצליחה להתרומם. אחרי שניצחה בשניים משלושת משחקי הליגה האחרונים את שתי האחרונות בטבלה, התארחה היום בצוהריים הקבוצה מהגולן אצל קבוצת הצמרת של בני ג’דיידה-מקר למשחק ליגה מאתגר.

לא מוכנה להתפשר (צילום: דוברות משטרת ישראל)

בני ממב”ע הגיעה לשחק פתוח, הגיעה לאורך המשחק ללא מעט מצבים, כאשר במחצית הראשונה שניים מהם הסתיימו בבעיטה לקורה, אך לרוע מזלה, שער שספגה בדקה ה-30 הספיק לקבוצה המארחת כדי לנצח 0:1, למרות שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-67, בשל הרחקת שחקן.

בני ממב”ע עלתה למשחק בהרכב הבא: רביע בריק, אמיר ג’והרי, אראם שקיר, ביאן אבו ג’בל, שאדי אבו שיבלי, עודאי אבו סלאח, איהם זהוה,  גל ארז, סארי ח’אטר, נאג’י אבו ג’בל, אסעד עמאשה,

בני ממב”ע על רקע המגרש בצפת