כדורגל: כשקרית שמונה הופכת ליריבה בהזמנה

עירוני קרית שמונה נחלה הפסד 2:0 לבית”ר ירושלים. קורצקי עשוי לסיים את תפקידו.

*. כל התמונות צולמו ע”י שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה ממשיכה לאכזב בגדול. אם לפני המשחק הערב מול בית”ר ירושלים, נועלת הטבלה, היו תקוות שלאחר המשחק קרית שמונה תקטע את שרשרת תוצאות התיקו ותעלה על מסלול הניצחונות, הרי שרק חלק מהתקוות התגשמו במציאות – קרית שמונה קטעה את שרשרת התיקו, אך הפסידה 2:0 לקבוצה עמוסת הבעיות מהבירה, שבאמת שלא יכלה לבקש יריבה כל כך רכה, לא מספיק מאומנת וחסרת מעוף כמו קרית שמונה.

מנחם קורצקי, מאמן קרית שמונה, שב הערב לקווים, לאחר שנעדר מהם במשחק מול מ.ס אשדוד ביום שני האחרון, בשל מותו של אביו. עם חזרתו קורצקי ביצע שינויים בהרכב, ליאור טימוטי מוזי, שחקן הכנף שהגיע מנוף הגליל, עלה בהרכב לראשונה העונה. הבלם עאיד חבשי, שריצה עונש הרחקה, שב להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה, במקומו של איתי בן שבת – שהורחק ביום שני האחרון כבר בדקה ה-2.

לא הביא את המפנה המיוחל. עאיד חבשי



אחרי למעלה מ-70 דקות של כדורגל ירוד ברמתו, עם מעט מאוד מצבים ליד השערים, בית”ר ירושלים הצליחה בתוך 7 דקות לסלול את דרכה לניצחון. בדקה ה-72 מסירת רוחב מצוינת של ירדן שועה מצאה את דנילו אספרייה בלתי מכוסה ברחבת קרית שמונה וזה בעט לרשת והעלה את בית”ר ירושלים ליתרון 0:1. בדקה ה-79 איאון ניקולסקו סגר עניין עם בעיטה לרשת, לאחר שאופיר בנבניסטי לא הצליח לעצור את הדרה של השחקן הירושלמי. בסיום, ניצחון 0:2 לזכות בית”ר ירושלים.

קרית שמונה ללא ניצחון ממחזור הפתיחה, לא מן הנמנע שהדבר יוביל לפרידה מהמאמן, מנחם קורצקי, ולמינוי מאמן אחר במקומו.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, אופיר בנבנישתי, עאיד חבשי (סנין סבאי – 73), זיו מורגן, תמיר עדי (ידין לוגסי – 73), רועי קהת, יואב הופמייסטר, מוחמד שאקר, ליאור טימוטי מוזי (ג’וזף מבונג – 59), ואיתמר שבירו (אריאל שרצקי – 81).

אי אפשר עם רכות במרכז המגרש. קשריה האחוריים של קרית שמונה, יואב הופמייסטר וסמואל בראון