כדורגל: זמן לנצח בבירה

עירוני קרית שמונה תתארח אצל בית”ר ירושלים עם תקוות לניצחון אחרי שרשרת תוצאות תיקו.

האם עירוני קרית שמונה תצליח לקטוע את שרשרת תוצאות התיקו המרגיזה? הערב, בשעה 19:45, תתארח הקבוצה אצל בית”ר ירושלים, נועלת הטבלה, שאותה ואת הפועל ת”א היא מקדימה ב-5 נקודות. קרית שמונה עומדת על מאזן של ניצחון אחד, הפסד אחד וחמש תוצאות תיקו 1:1 – ארבעה מהן הושגו בארבעת המשחקים האחרונים. בשתי הקבוצות מפלס הלחץ גבוה, בשורות הקבוצה מהבירה הלחץ הפנימי והסביבתי גדול – כיאה לאחת מהקבוצות האהודות והמתוקשרות בארץ. בקרית שמונה הלחץ הוא יותר פנימי.

הזדמנות לצאת לדרך חדשה. שחקני קרית שמונה

אחרי שנעדר מהקווים במשחק מול מ.ס אשדוד ביום שני האחרון, בשל מות אביו, מנחם קורצקי יחזור לקווים במשחק זה ויוביל את קרית שמונה למשחק מול קבוצה שבה אימן כשליש עונה לפני מספר שנים. בקרית שמונה מאוד מאוכזבים מאיך שהקבוצה נראית. במשחק האחרון רועי קהת, כובש שער השוויון, עלה מהספסל בפתיחת המחצית השניה אחרי חזרתו לסגל, גם ג’וזף מבונג שעלה מהספל השפיע לטובה על המשחק. לא מן הנמנע, כי השניים ימצאו את עצמם בהרכב. הבלם עאיד חבשי יחזור למרכז ההגנה אחרי שריצה עונש הרחקה והוא יחליף את איתי בן שבת, שהורחק במשחק מול אשדוד. אופיר בנבניסטי מועמד לפתוח לצד חבשי, אך ייתכן מצב שבו זיו מורגן יפתח כבלם וניר דרורי כמגן שמאלי במקומו. קרית שמונה תצטרך להיות הרבה יותר מרוכזת במשחק הזה. משחק הגנה יעיל ומשחק התקפה תכליתי חסרים לה העונה מאוד.

בבית”ר ירושלים מקווים שחזרתם להרכב של דנילו אספיירה וירדן שועה תביא עמה בשורה התקפית משמעותית. בחלק ההגנתי “האקס” אורי דהן יקווה להיראות טוב יותר משני המשחקים הקודמים ולעזור לקבוצה מהבירה ביייצוב ההגנה. אם ההגנה הירושלמית תדע לתת מענה ליכולות של שחקני ההתקפה של קרית שמונה ובראשם איתמר שבירו, בית”ר ירושלים תגדיל את הסיכויים שלה לצאת עם משהו מהמשחק.

חוזר מהרחקה. עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)