כדורגל: צפת שברה את הקרח

אחרי חמישה הפסדים רצופים ניצחה 0:2 בביתה את בני כאבול, במשחק הבכורה הביתי הראשון של המאמן, משה ריי.

שבוע לאחר הודעתו של אלון אלוק על התפטרותו מאימון הפועל עירוני צפת, חמישה ימים אחרי מינויו של משה ריי לתפקיד מאמן הקבוצה ושלושה ימים אחרי המפלה בבענה, הפועל עירוני צפת סוף סוף קטעה רצף של הפסדים.

עם מאזן של ניצחון אחד וחמישה הפסדים התייצבה היום צפת למשחק ביתי מול בני כאבול, שהקדימה אותה ב-5 נקודות. שחקני צפת היו היום במיטבם, נחושים להצליח ולנצח ובאו על שכרם. בדקה ה-33 בעיטה של בן שמואלי פגעה בשחקן אורח ונכנסה לרשת והעניקה לצפת יתרון 0:1. על אף ניסיונותיה של כאבול לחזור למשחק, הצליחה צפת להכפיל את יתרונה בדקה ה-86, כאשר חננאל אברהם התברר כ”אס” של הקבוצה. לאחר שעלה מהמשחק הקשר הצפתי עשה מבצע אישי מרשים, עבר שני שחקנים ובעט לרשת וקבע יתרון 0:2 לזכות צפת. בדקה ה-90 הורחק שחקן יריב, לאחר שהסב נזק לדגל הקרן. למרות זאת, כאבול הצליחה לכבוש שער מצמק שקבע את תוצאת המשחק – 1:2 לזכות צפת.

ניצחון שכולו נחישות. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק “צפת המצולמת”)



חננאל אברהם, כובש השער השני, צפתי שורשי, אמר בתום המשחק: “אני מאוד שמח שניצחנו את המשחק הזה. נכנסתי במחצית השניה חדור מטרה לעזור לקבוצה לנצח את המשחק. באנו עם רצון גדול לנצח. סבלנו מפציעות ומזג האוויר לא היה קל, אבל התעלנו. המשחק הזה כולו ניצחון של הקבוצה. אין מאושר ממני לכבוש שער ניצחון ובעזרת השם שניצור המשכיות. בשבוע הבא משחק חוץ קשה מול כרמיאל, אם נבוא חדורי אמונה, עם תשוקה ולב ננצח את המשחק הזה”. 

שחקן כובש. חננאל אברהם