כדורגל: ממב”ע וצפת רוצות לצאת לדרך חדשה

שתי הקבוצות יארחו את משחקיהן עם מאמנים חדשים על הקווים, במטרה לצאת לדרך חדשה.

שישי של כדורגל בליגה ב’, אנו כאן כמו תמיד כדי להפנות זרקור לעבר הנציגות שלנו במחוז צפון א’ בליגה ב’ – הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע. שתי הקבוצות יארחו משחקים בצוהרי יום שישי, בצפת יערוך הופעת בכורה במשחק ביתי המאמן משה ריי – שהוביל את הקבוצה ביום שלישי למשחק בו הובסה 5:1 ע”י בני בענה, בעוד שבממב”ע יוביל את הקבוצה מהקווים ווג’די אלקיש – המנהל המקצועי של המועדון, שיחליף את וויאם עמאשה, שהתפטר מתפקידו כמאמן. מבין 16 קבוצות הליגה צפת מדורגת במקום ה-14, שמוביל בתום העונה למשחקי המבחן על הישארות בליגה – בעוד שממב”ע מדורגת במקום ה-12 ולזכותה 5 נקודות – 2 יותר מאשר צפת.

הכניסה למשחקים חופשית, מזג האוויר צפוי להיות אידיאלי לכדורגל – אז הגיעו בהמוניכם ועזרו לקבוצות במאמציהן להימלט מתחתית הטבלה. בני ממב”ע תארח את משחקה במגרש הסינטטי בקרית שמונה, בשל עבודות השיפוצים באצטדיון בכפר בוקעאתא.

עם מאמן חדש, זה ייראה אחרת? שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – צפת המצולמת)



הפועל עירוני צפת תארח בשעה 13:30 את בני כאבול – שמקדימה אותה ב-5 נקודות. צפת ניצחה במחזור הפתיחה ומאז עומדת על מאזן של 5 הפסדים רצופים, בעוד שכאבול עם שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים.  בשעה 15:30 ייצא לדרך במגרש הסינטטי בקרית שמונה המשחק בו בני ממב”ע תארח את אחווה שעב, שמדורגת במקום הלפני האחרון, אך במאזנה משחק חסר. גם לצפת וגם לממב”ע יש הרבה כישרון ואיכות בחלק הקדמי, אך שתי הקבוצות משלמות מחיר יקר על בעיות במשחק ההגנה והמפתח לניצחון מתחיל במשחק ההגנה. בלי שיפור משמעותי במשחק ההגנה לשתי הקבוצות יהיה קשה לצאת לדרך חדשה.

הזמן שלהם לשפר עמדות בתחתית. שחקני בני ממב”ע