כדורסל גברים: צפו בתקציר ההפסד הכואב בגלבוע

הפועל גליל עליון הפסידה 117:115 בתום הארכה שניה במשחק מול הגלבוע.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

ערב מתסכל מאוד להפועל גליל עליון, שהייתה קרובה מאוד לניצחון ראשון והיסטורי על היריבה המושבעת מהגלבוע, במשחק הליגה הראשון של העונה, כל זאת במשחק שהוכרע בתום הארכה שניה, אחרי מחצית ראשונה שבה גליל להטה וצעדה ביתרון 15:22 בתום הרבע הראשון ו-30:47 בתום המחצית הראשונה, ברבע השלישי של המשחק גליל שמרה על יתרון דו ספרתי ובסיומו התוצאה הייתה 61:71 ודקה אחת לסיום היתרון הגלילי עמד על 78:86, אך מטווח שלשות מטורף של הקבוצה המארחת בראשות ג’וש פרקינס, הצליח לקבוע שוויון 94:94 ושליחת משחק להארכה, שבה גלבוע הייתה על סף ניצחון, אך שלשה של ג’יילן האדסון קבעה שוויון 105:105 ושלחה את המשחק להארכה נוספת, שבה החתמה של דיישון בוקר בהתקפה האחרונה חרצה את גורל המשחק והעניקה לגלבוע ניצחון 115:117.

חזר לשחק אחרי תקופה ארוכה. איתי מושקוביץ

נתן תפוקה מרשימה, שלא הספיקה לניצחון. ברייס וושינגטון



את רשימת קלעי הגליל הוביל דיישון בוקר עם 27 נקודות ו-10 אסיסטים, אחריו ברשימה ג’יילן האדסון עם 25 נקודות – כ”א מהשחקנים שיחק 41 דקות כמו ברייס וושינגטון – שתרם 24 נקודות ו-16 ריבאונדים. הקפטן נמרוד לוי קלע 16 נקודות ב-30 דקות. איתי מושקוביץ, במשחק החזרה שלו לפעילות אחרי כחצי שנה, קלע 11 נקודות ב-19 משחקים. יתר הקלעים ברשימה: רועי הובר – 6 נקודות (8 אסיסטים), יהל מלמד – 4 נקודות, עבדול מאליק אבו – 2 נקודות.

הפועל גליל עליון איבדה הערב 20 כדורים – 4 יותר מאשר הגלבוע – שקלעה 28 נקודות מאיבודים, לעומת 21 שקלעה הגליל. בפרמטר הריבאונדים שוויון 54:54, אך גלבוע ניצחה 15:24 בקליעות מהזדמנות שניה. בפרמטר קליעות באזור הצבע ניצחון גלילי 28:50.

סיים עם המדד הגבוה ביותר. נמרוד לוי במשחק הערב


תקציר המשחק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל



שחקני הקבוצה, מקרב אלה ששיחקו בה גם בעונה שעברה, וכן הצוות המקצועי, קיבלו בסיום המשחק בעצב רב את הידיעה על מותו בטרם עת של המעסה המסור של הקבוצה משך כעשור עד לעונה הזו, מישל מויאל. בהודעה שהוציאה דוברות המועדון נכתב: “משפחת הפועל “נופר” גליל עליון המומה וכואבת עם ההודעה על מותו של אהובנו מישל מויאל. מישל שימש במשך שנים כספורתרפיסט של הקבוצה, במהלך שנותיה בליגה הלאומית וכן בליגת העל. מישל היה אהוב מאוד על כל אנשי המועדון – שחקנים, מאמנים ואנשי הנהלה ומעטפת, והוא יחסר לנו מאוד. יהי זכרו של מישל ברוך. הלוויה תתקיים מחר (יום א’) בשעה 11:30 בבית העלמין בקרית שמונה. אנו קוראים לאוהדי הקבוצה להגיע ולחלוק כבוד אחרון למישל, שהיה חלק מרכזי במועדון בעשר השנים האחרונות”.

חי ונשם את הקבוצה. מישל מויאל ז”ל (צילום: גיל נוימן)