הלם: מישל מויאל הלך לעולמו

המעסה של הפועל גליל עליון ועירוני קרית שמונה נפטר בגיל 58.

פותחים את השבוע החדש עם ידיעה עצובה וכואבת: מישל מויאל – ששימש  של קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון בכדורסל וכדורגלני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, הלך לעולמו, לאחר התמודדות עם מחלת הסוכרת שהחמירה מאוד בתקופה האחרונה. מישל מויאל הוא  בנו של מרדכי ז”ל – איש הכדורגל הידוע של קרית שמונה, שניהל את סניף מד”א קרית שמונה המיתולוגי.

מישל מויאל, בן קרית שמונה שהתגורר שנים רבות בבית הלל, היה דמות אהובה על השחקנים, המאמנים, האוהדים ומנהלי המועדונים שבהם עבד. לאורך השנים שימש בהתנדבות כמעסה של קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה. במקביל לעבודתו כמעסה עבד במפעל שלא”ג בקיבוץ שמיר. מויאל הותיר אחריו שלושה ילדים וחמישה נכדים. הלוויתו תיערך מחר (ראשון), בשעה 11:30, בבית העלמין בקרית שמונה.

מקצוען, מוסר ודמות אבהית. מישל מויאל ז”ל מטפל בשחקן מקבוצת הנוער של קרית שמונה



דורון שנפר, יו”ר מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, שהיה קרוב למויאל, פרסם פוסט כואב בעניין: “איך נעלמת לנו ככה פתאום? מישל מויאל חבר יקר ואהוב, לא מאמין שאתה כבר לא איתנו. רק בראש השנה ישבנו יחד והרמנו כוסית לשנה החדשה. עוד לא מעכל את לכתו של אביך ואהוב ליבי מרדכי ועכשיו גם ממך אנחנו נפרדים. הלב נקרע!!! תחסר לנו המון”.

מהנהלת הפועל גליל עליון נמסר: “משפחת הפועל “נופר” גליל עליון המומה וכואבת עם ההודעה על מותו של אהובנו מישל מויאל.מישל שימש במשך שנים כספורטראפיסט של הקבוצה, במהלך שנותיה בליגה הלאומית וכן בליגת העל.מישל היה אהוב מאוד על כל אנשי המועדון – שחקנים, מאמנים ואנשי הנהלה ומעטפת, והוא יחסר לנו מאוד.יהי זכרו של מישל ברוך”.

צוות אתר “גליל עולה” מבכה את מותו של חברנו היקר, מישל מויאל, שהלך לעולמו בטרם עת. אנו מוסרים תנחומינו למשפחת המנוח, שלא תדעו עוד צער.

מישל מויאל ז”ל במדי הפועל גליל עליון