כדורגל: לא השבת שפיללו לה בקרית שמונה, אתגר חדש לליאם אלוק

גם קבוצות הנוער ונערים ב’ של קרית שמונה לא הצליחו לנצח את יריבותיהן.

שבת של כדורגל בגזרת ליגות העל לנוער ונערים. שתיים מקבוצות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה נטלו חלק במשחקים, וכן מספר שחקנים תושבי הגליל העליון, המשחקים בקבוצות אחרות ברחבי הארץ. בכתבה זו נפנה זרקור למספר זוויות.

קבוצות הנוער ונערים ב’ של עירוני קרית שמונה, המשחקות בליגת העל של השנתון אליו הן שייכות, קיימו אתמול את משחק הליגה השני שלהן. לאחר שלא טעמו את טעם הניצחון במחזור הראשון, הן קיוו לעשות זאת במחזור השני, אך הדבר לא עלה בידן וברגלן.

קבוצת הנוער, שבשבוע שעבר ניצלה מהפסד במשחק החוץ מול הפועל ת”א – בזכות שער דרמטי מרגלו של אורי שנפר, התארחה אצל בני סכנין. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

קבוצת נערים ב’, שפתחה את העונה עם תוצאת שוויון 1:1 במשחק החוץ מול הפועל פ”ת, נחלה הפסד 5:0 במשחק הביתי מול מכבי ת”א – שכבר בשלב מוקדם סגרה עניין והוליכה 0:4 בתום המחצית הראשונה.

לא הצליחו לתת פייט לאחת מהקבוצות החזקות בארץ. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה

עוברים לגזרת “השגרירים”. החלוץ ליאם אלוק (קרית שמונה) – מלך שערי קבוצת נערים ב’ בעונה שעברה, הושאל לשורות אלופת המדינה – קבוצת נערים א’ של מכבי פ”ת, לה אופציה לרכישתו. אלוק לא ראה אתגר בהישארות בקבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, שתשחק העונה בליגת המשנה שרמתה נמוכה משמעותית מליגת העל.

עידו אלמישלי (דפנה), שחקן ההתקפה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 60 דקות במשחק הניצחון של קבוצתו 1:3 על הפועל ת”א.

נועם שמש (צפת) – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 57 דקות במשחק הניצחון של קבוצתו 0:5 על בית”ר ירושלים.

קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה נחלה הפסד 1:0 במשחק מול הפועל רעננה. בשורות נתניה הבלם שגב קמרי (שדה אליעזר) רשם הופעה בת 70 דקות, בעוד שהקשר אלון פחימה (דפנה) רשם הופעה בת 64 דקות.

אתגר גדול בפתח. ליאם אלוק לצידו של אופיר לוזון – מנכ”ל מחלקת הנוער של מכבי פ”ת