כדורגל: מאכזב. נקודה

עירוני קרית שמונה סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול הפועל ירושלים.

תוצאת תיקו ראשונה לעירוני קרית שמונה העונה. לפנות ערב אירחה הקבוצה את הפועל ירושלים, חמישה ימים אחרי הניצחון 0:2 במשחק החוץ מול סקציה נס ציונה. הפועל ירושלים התייצבה למשחק אחרי שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול הפועל חדרה.

קרית שמונה עלתה עם הרכב זהה לזה שעלה במשחק מול נס ציונה, במערך של 4-3-3. כבר לאחר תשע דקות קרית שמונה עלתה ליתרון. ניסיון חדירה של ג’וזף מבונג נהדף בצורה לא טובה ע”י שחקן ירושלמי, אריאל שרצקי השתלט על הכדור בסמוך לקצה הרחבה אלכסונית לשער הירושלמי, הגביה את הכדור בצורה מצוינת לאיתמר שבירו, שנותר בלתי מכוסה וזה בעט בצורה מרשימה בעיטת וולה לפינה הנגדית והעניק לקרית שמונה יתרון 0:1. הקבוצה מהבירה הייתה מאוד אנמית ורכה במחצית הראשונה, אך קרית שמונה לא הצליחה לתרגם זאת להגדלת יתרון.

שער מרהיב. איתמר שבירו (צילום: מדיה מנהלת הליגות)



במחצית השניה הפועל ירושלים כבר נראתה טוב יותר, בדקה ה-71 רפיון בהגנת קרית שמונה אפשר להפועל ירושלים לחדור לרחבה הצפונית, הגבהת כדור רוחב מרגלו של אלוז’ יאו פגשה את ראשו של דון סדריק, חלוץ קבוצת הנוער של הפועל ירושלים, שהתרומם ונגח מקרוב לרשת של ברטקוש וקבע שוויון 1:1, שנתן רוחב גבית מסוימת לקבוצה מהבירה, שעם יותר ריכוז הייתה גם יכולה לחולל מהפך ולזכות בכל הקופה.

בסיום, שוויון 1:1 מאכזב, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה וניכר היה בו חוסר הדיוק משני הצדדים.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, אריאל שרצקי (סמואל בראון – 61), יואב הופמייסטר (אופיר בנבנישתי – 74), רועי קהת (ידין לוגסי – 85), ג’וזף מבונג (ליאור טימוטי מוזי – 74) מוחמד שאקר (סנין סבאי – 61) ואיתמר שבירו 

יקוו לשוב למסלול הניצחונות במחזור הבא. שחקני עירוני קרית שמונה