כדורסל גברים: זיו מעוז הצטרף לרעננה

הגארד המטולאי נשאר בליגה הלאומית וישחק בעונה הקרובה בעירוני רעננה.

אתגר חדש לכדורסלן הצעיר והמוכשר זיו מעוז, בוגר מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון. הגארד המטולאי בן ה-20, שרשם העונה 18 הופעות במדי עירוני ר”ג – שהגיעה עד לשלב הגמר סל מול עירוני קרית אתא – אלופת הליגה, ישחקו בעונה הקרובה בשורות עירוני רעננה – בשורותיה ישחקו שלושה שחקנים עם עבר גלילי – הגארד רום גפן והפורורוודים ג’ורדן לואיס ואלון ספיר, לצידם ישחק אחד מהקלעים הכי מרתקים בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, ג’ייסון סיגרס בן ה-37. את הקבוצה יאמן ניר קפלן – מהוותיקים והמנוסים שבמאמני הליגה הלאומית.

שומר על חיוך וגם על מקום בליגה הלאומית. זיו מעוז במדי הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)



זיו מעוז בתגובה על הצטרפותו לרעננה: “קודם כל, ארצה לפתוח ולהגיד שאני מאוד מתרגש מהחתימה ברעננה. אני מאוד שמח להגיע למועדון נהדר ששמעתי עליו הרבה דברים טובים ואני בטוח שנעשה עונה טובה מאוד. הציפיות שלי השנה הן קודם כל לעזור לקבוצה להגיע הכי רחוק שאפשר ולהיות חלק חשוב בהצלחה הקבוצתית. מבחינה אישית אני מצפה מעצמי להמשיך להתקדם ולהתפתח כשחקן, ולהרוויח את ההזדמנויות שלי ודקות משחק משמעותיות. אני באמת מאמין שמועדון כמו רעננה זה המקום האידיאלי לשחקנים צעירים לקבל את הבמה ולפרוץ”.
 

מעוז אינו שכח להביע את הערכתו לקבוצתו בעונה האחרונה: “הייתה לנו עונה טובה מאוד מבחינה קבוצתית במכבי רמת גן, שהסתיימה בטעם קצת חמוץ עם הפסד בגמר. אני מאוד נהניתי השנה ואני גאה שהייתי חלק מחבורת שחקנים מוכשרת ומגובשת תחת שמוליק ברנר המאמן ואני חושב שההישגים שלנו העונה שיקפו את החיבור בין כולם. אני רוצה בהזדמנות הזאת להודות לעירוני רמת גן, שבעונה הראשונה שלי מחוץ לגליל עזרו לי מאוד ותמכו בי בכל דבר שהייתי צריך, אני תמיד אעריך את האנשים במועדון מההנהלה ועד הצוות המקצועי ותמיד תהיה לי פינה חמה בלב למועדון הזה”.

שיהיה בהצלחה. זיו מעוז מוצג בעירוי רעננה