כדורסל גברים: כך שוכנע נמרוד לוי להישאר בגליל

מה המסרים, שאמר עופר ינאי לנמרוד לוי, שגרמו לשחקן להחליט להישאר בגליל? על כך בטור הבא.

מאת: עופר ינאי – מבעלי חברת “נופר אנרגיה” – נותנת החסות הראשית של הפועל גליל עליון

בשבוע שעבר נמרוד לוי – “ישראלי העונה” של העונה שעברה ושחקן מוביל ומשמעותי בהפועל נופר אנרגיה חתם לפי עיתונות הספורט באלופה הפועל חולון. היות והייתה לנו פגישה באותו יום שאלתי אם הוא עדיין רוצה להגיע לפגישה והתשובה הייתה חיובית. בפגישה אמרתי לנמרוד, שאני חושב שגליל לא יכולה להתחרות בכסף של חולון, אבל היא תדע להציע לו דברים אחרים – ביניהם משהו שראיתי בו חשיבות גדולה וזו האופציה לתואר אקדמי בגליל.

בחר בגליל. נמרוד לוי (צילום: גיל נוימן)



בפגישה עם נמרוד, אמרתי לו שכשאני עובד וחושב מה נדרש בעסק שלי, 50% יוקדש לשוטף, 20% לעתיד הקרוב ו 30% לשלב הבא בחיי החברה. במובן הזה אני חושב ששחקני כדורסל בישראל לא מתכוננים היטב למעבר לחיים שאחרי הכדורסל. בחברת “נופר אנרגיה” עובד אור איתן, “ישראלי העונה” של שנת 2005/6, שהצטרף לפגישה לחדד בדיוק את הנקודה הזו. אם הגליל תדע לאפשר לו סיום תואר תוך כדי הקריירה הפעילה זה משמעותי. נמרוד ביקש לחשוב, למחרת שמענו על קשיים במו״מ מול חולון ולבסוף הוא התגבש וחתם לשתי עונות נוספות.

אני מאוד שמח שזו ההחלטה שהוא קיבל ומקווה שקבוצות אחרות יאמצו גם את הדאגה לשחקנים לתקופה שאחרי הקריירה. החוזה שלי עם גליל עליון הוא לשלוש שנים מהם סיימנו כבר שנה אחת. כשהחוזה יסתיים אני מעוניין שגליל עליון תהיה קבוצה אחרת. הנושא החשוב ביותר הוא קידום אולם ספורט עם תכולה משמעותית, אבל זה מתחיל בכך שיפסיקו לחשוב על גליל כעל קבוצה קטנה. ברכות לנמרוד, לגליל ולנופר “אנרגיה”.

תמונת ניצחון. עופר ינאי (שני מימין) לצידם של אור איתן, נמרוד לוי והיו”ר טמיר אברהמס