כדורסל גברים: נמרוד לוי ממשיך בגליל

הפורוורד המצטיין של הנבחרת בחר להישאר בגליל, על אף הצעות קורצות שעמדו לפתחו.

הישג גדול ומרשים להפועל גליל עליון. לפני זמן קצר הודיעה הנהלת הקבוצה על המשך ההתקשרות לעונה נוספת עם הקפטן והפורוורד, נמרוד לוי בן ה-27, שחקנה של נבחרת ישראל, שסיים את העונה כשחקן הישראלי המצטיין של הליגה עם ממוצע של 12.9 נקודות ו-7.4 ריבאונדים ב-28.9 דקות בממוצע למשחק. לוי היה כבר קרוב לסיכום על הצטרפותו לשורות אלופת המדינה, הפועל חולון, כל זאת לצד הצעות רבות שהיו לו מקבוצות בארץ ובאירופה.

טמיר אברהמס, יו”ר המועדון התרגש מהחתימה של נמרוד: “אני שמח מאוד שנמרוד נשאר איתנו לעונה נוספת. ההחלטה הגיעה אחרי שיחות אינטנסיביות עם השחקן. יחד עם נמרוד הגענו להבנות שזה הדבר הנכון עבור הצדדים. נמרוד הוא הקפטן שלנו, הוא שחקן יצירתי ומנהיג אמיתי. ההישארות שלו היא מאוד משמעותית ליצירת המשכיות במועדון. אנחנו מאחלים לנמרוד ולקבוצה הרבה בהצלחה”.

יונתן אלון מסר בעקבות החתימה: “אנחנו מאד שמחים שנמרוד ממשיך איתנו לעונה נוספת. נמרוד בשיאו, והגליל הוציא ממנו את המקסימום. הוא דמות לחיקוי בגליל בקרב השחקנים ובני הנוער ואני בטוח שהוא ימשיך לקחת את המועדון הזה קדימה. יאללה גליל”.

הסגל הישראלי של הפועל גליל עליון כולל הרכזים איתי מושקוביץ ורון כהן – שחתמו על חוזה לעונה הבאה, הרכז רועי הובר, הגארד הראל רינסקי והסמול פורוורד, יהל מלמד. בגזרת הזרים חתומים הסנטר ברייס וושינגטון והפורוורד-סנטר, עבדול מאליק אבו.

שווה להתענג שוב על ביצועיו (הפקה: מדיה מנהלת הליגה וערוץ הספורט)