כדורסל גברים: חגיגה בלקנית בכפר בלום

הפועל גליל עליון ניצחה את פלובדיב וממשיכה להוליך את הבית. ביום ראשון משחק עונה מול הפועל ת”א.

הפועל גליל עליון על מסלול הניצחונות. ארבעה ימים אחרי ניצחון הליגה הגדול על הפועל חולון בזירה המקומית, זכתה הערב הפועל גליל עליון בניצחון ביתי 83:96 על אקדמיק פלובדיב, במשחק שבו התאפשרה כניסה חופשית לאוהדי הקבוצה, שמצידם די אכזבו ולא מילאו את האולם, אם כי בימים של מתיחות ביטחונית אפשר להבין את מי שהעדיף לצפות במשחק בביתו. טרם המשחק נערך טקס הוקרה לשחקן הקבוצה האורחת, דשון נייט, שחקן הקבוצה בשליש הראשון של העונה שעברה, בטרם עבר להפועל עכו/מטה אשר.

ברק פלג לצידו של דשון נייט (צילום: גיל נוימן)



כמו במשחקים קודמים במסגרת הליגה הבלקנית, גם במשחק הערב ניתנו דקות משחק מרובות לשחקנים הצעירים ולג’ונתן סטוב, שפחות זוכים לבמה במשחקי ליגת העל. שחקני הגליל היו עדיפים ברוב דקות המשחק, להפסקת הרבע הראשון ירדו ביתרון 15:29 ובהפסקת המחצית היתרון הגלילי עמד על 41:61. במחצית השניה גליל הורידה הילוך, אך עדיין שמרה על יתרון. בתום הרבע השלישי היתרון הגלילי עמד על 62:78 ובסיום המשחק ניצחון 83:96. סיקור המשחק בהרחבה באתר מנהלת ליגת העל.

רשימת קלעים הפועל “נופר אנרגיה” גליל עליון: יובל לוין 12 (6-9 מהשדה), נמרוד לוי (12 דקות, 5-5 מהשדה), איתי מושקוביץ (3-10 מהשדה, 7 אסיסטים, 6 איבודים) וכארם משעור (4-5 מהשדה, 4 אסיסטים) 11 כ”א, גבי צ’אצ’אשווילי 10 (4-5 מהשדה, 5 אסיסטים), שאבון לואיס (6-9 מהשדה, 0-3 מהקו), אייזאה אייזנדורף וג’ונתן סטוב (6-7 מהקו, 3 חטיפות) 8 כ”א, די.ג’יי קנדי 7, ברייס וושינגטון 4, רון כהן (1-7 מהשדה, 4 אסיסטים, 4 איבודים) ואייק אירבו (4 אסיסטים) 3 כ”א.

ביום ראשון, בשעה 19:30, תארח הפועל גליל עליון למשחק עונה את הפועל ת”א. הקבוצה שתנצח את המשחק תזכה לסיים את הליגה הסדירה בין שש הראשונות ולהמשיך את העונה בבית העליון. כל הכרטיסים למשחק אזלו כבר הבוקר. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 5+ (אפיק 56).

הוביל את רשימת הקלעים. יובל לוין (צילום: גיל נוימן)