כדורסל גברים: צפת ניצחה במשחק העונה

ניצחה בביתה 76:83 את המוליכה הפועל כפר סבא – והשתוותה אליה במספר הנקודות.

מ.ס “דניאל” צפת שומרת על הבית. הקבוצה שמודרכת ע”י ליאור קרת ועוזרו טל כהן, אירחה הערב את מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא – שהקדימה אותה בנקודה אחת, בזכות ניצחון 74:85 במשחק הראשון בין הקבוצות. צפת, שהתייצבה למשחק עם מאזן מושלם במשחקי הבית, זכתה לרוח גבית ממאות אוהדים, הצליחה להשאיר את הנקודות בבית, אמנם לא בהפרש שהביא אותה לכיבוש הפסגה, אך כן להשתוות עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה, שהתייצבה בסגל מלא הכולל את לירז אריאלי – “אקס” צפת ואת שלומי הרוש – גארד הפועל חולון בעבר. מנגד, צפת התייצבה למשחק ללא רון סבג (קורונה) ורם זקס – שנפצע במשחק ההפסד להפועל עכו/מטה אשר. כמו בשבוע שעבר בעכו, גם הערב נפתח המשחק במפגן הצדעה מרשים בהשתתפות שחקני ואנשי הצוות של שתי הקבוצות בעם האוקראיני, כמחווה למתאזרח הצפתי, אנדריי קוליש, לו משפחה המתגוררת באוקראינה.

מחווה אנושית מרגשת. מפגן התמיכה בעם האוקראיני



פתיחה חזקה של צפת הובילה אותה ליתרון 0:10, כעבור שלוש דקות של משחק, שאילצו את כפר סבא לקחת פסק זמן. המשחק המשיך במגמה מאוזנת ופחות חד צדדית. יכולת מצוינת של שחקני צפת בראשות איתי גבע סחפה את הקבוצה ליתרון 15:27 בתום הרבע הראשון. ברבע השני הקהל, שהיה על תקן השחקן השישי, המשיך להטריף את שחקני צפת, ששמרו על יתרון דו ספרתי, שעמד בתום המחצית על 37:49.

בהפסקת המחצית נערכה תחרות קליעות בין אוהדים. המנצח הפעם הוא אורח כבוד, חיים זינגר – יו”ר הקבוצה בעבר, שכיכב בצעירותו בענפי הכדור השונים של העיר צפת.

משתבח עם השנים. חיים זינגר לצידו של ברוך מזרחי, מנהל הקבוצה הצפתית



ברבע השלישי צפת הייתה פחות במיטבה, כפר סבא מעט כרסמה ביתרון הצפתי, שלא אבד. בסיום הרבע השלישי צפת צעדה ביתרון 52:62. ברבע האחרון צפת המשיכה לשמור על דומיננטיות ובסיום המשחק היא חגגה ניצחון 76:86.

קלעו לזכות צפת: איתי גבע – 21, רועי נבארו – 19, אנדרי קוליש – 14, אליאב אוחנון – 9, דביר אוחנה ושקד ירושלמי – 7 כ”א,, שלו הר אבן – 4, עידו סגל – 2.

קרנבל ביציעים. אוהדי צפת חוגגים בסיום