כדורסל: מוצ”ש בק”ש, שני בעכו

נשות הגליל יקוו להעפיל לגמר הגביע, גברי צפת יוצאים למשחק חוץ מאתגר בעכו.

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון בפגרה בשל משחקי הנבחרת, אך כדורסל גברים גלילי – יש גם יש. הערב וביום שני ייערכו משחקים חשובים לשתיים משלוש קבוצות הדגל של הכדורסל בגליל העליון, לכל אחד מהם נפנה זרקור בכתבה זו.

הערב (שבת), בשעה 19:00, תארח באולם “דנציגר” בקרית שמונה קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון את הפועל כפר סבא למשחק הגומלין במסגרת שלב חצי גמר גביע האיגוד. הקבוצה מהשרון, בשורותיה משחקת דרור מייברג – בת קיבוץ עמיר ובוגרת מחלקת הנשים של הגליל, היא הקבוצה היחידה בליגה הלאומית שניצחה בכל המשחקים שאליהם התייצבה. במשחק שבו היא הייתה הכי קרובה להפסד ליגה ראשון, היא הצליחה לנצח 63:66 את הפועל גליל עליון, במשחק שנערך בקרית שמונה. בשבוע שעבר שחקניות כפר סבא ניצחו 54:71 את הפועל גליל עליון, שהתייצבה למשחק ללא רג’ינה גליידה. שחקניות הגליל, שבאמצע השבוע ספגו הפסד מתסכל במשחק החוץ בגלבוע, מקוות היום שעם תמיכה של הקהל הקבוצה תצליח להנחיל הפסד ראשון לכפר סבא – ואם זה יהיה יבוא בהפרש הנחוץ להעפלה לגמר, יהיה זה בהחלט הרבה יותר מעוד ניצחון.

צריכות את התמיכה שלכם מהיציעים. שחקניות הפועל גליל עליון



עוברים לקבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת, שיחד עם הפועל כפר סבא מחזיקה במאזן הטוב ביותר בליגה הארצית. ביום שני, בשעה 20:00, תתארח הקבוצה באולם “הפיס” בעכו, אצל הפועל עכו/מטה אשר – היורדת מהליגה הלאומית, שמדורגת במקום השלישי ואותה צפת וכפר סבא מקדימות ב-3 נקודות. במשחק שנערך בסיבוב הראשון צפת ניצחה 72:76. גם הפעם יש את כל הסיבות לצפות למשחק צמוד. בשורות הקבוצה מהגליל המערבי מספר דמויות עם עבר על הפרקט הצפתי: המדובר במאמן לירן שוורצוולד, ברכז רז מור ובפורוורד חואן קרלוס ברחל. צפת עד כה ספגה שלושה הפסדים – כולם היו במשחקי חוץ מול יריבות מצמרת הטבלה. צפת מצויה בתקופה טובה והמשחק הקרוב הוא בהחלט מבחן חשוב ומאתגר עבורה.

יחזרו עם חיוך מעכו? שחקני צפת, הצוות המקצועי והניהולי