כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, כתבה לקראת משחקי סופ”ש במחלקות הנוער.

סופ”ש של כדורגל בגזרת מחלקות הנוער, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות לכם סדר בעניינים. לפני שנתחיל, עדכונים ממשחקי קבוצות הפועל עירוני צפת: קבוצת נערים ג’ ספגה הפסד מאכזב 4:3 במשחק החוץ מול הפועל נחף (נריה חדד – שלושער), קבוצת ילדים א’ ניצחה אתמול 0:2 בביתה את סקציה מעלות (שוהם שמש ועילאי טוויזר)

בסופ”ש הקרוב קבוצות מחלקת הנוער של קצרין חופשיות ממשחקים, בקרית שמונה קבוצות הנוער ונערים א’ שבות למעגל המשחקים אחרי פגרת נבחרות. במגרש בקרית שמונה צפויה הצגה משולשת בצוהרי יום שישי ועוד משחק נערים מסקרן בשבת, במגרש בבוקעאתא צפוי משחק נוער מרתק בצוהרי שישי ובמגרש בכפר בלום צפוי משחק ילדים בצוהרי השבת. זרקור לעבר משחקי סופ”ש ויום ראשון, בכתבה הבאה.

יצאו לסופ”ש עם ניצחון. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



משחקי יום שישי

הצגה משולשת במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:30 קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל תארח את איחוד בני סמיע. בשעה 13:30 קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל תארח את מ.כ מג’דל כרום – שמקדימה אותה בחמש נקודות ושני משחקים חסרים, בשעה 15:30 קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח את בני סכנין.

12:00, אעבלין: קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל בני אעבלין.

13:00, שעב: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל צעירי שעב.

14:00, בוקעאתא: קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שמקדימה ב-3 נקודות ומשחק עודף את הקו האדום, תנסה לשפר עמדות במשחק הביתי מול הפועל עירוני כרמיאל – שאותה היא מקדימה ב-6 נקודות ועבורה הפסד במשחק הזה קרוב לוודאי יחרוץ את גורלה לרדת לליגה המחוזית.

הפסד עלול לסבך אותם במאבקי הירידה. קבוצת הנוער של בני ממב”ע



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

11:00, קרית אתא: קבוצת ילדים א’ תתארח אצל מכבי קרית אתא.

11:00, המגרש הסינטטי – קרית שמונה: קבוצת נערים א’, שמדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל ומרוחקת 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, תארח את מכבי חיפה – שמדורגת במקום השלישי ומרוחקת פער ניכר ממאבק האליפות.

12:30, אצטדיון קרני – רעננה: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמרוחקת 9 נקודות מפסגת טבלת ליגת העל, תתארח אצל הפועל רעננה – שאותה היא מקדימה ב-13 נקודות.

15:30, מגרש רמת השקמה – ר”ג: קבוצת נערים ב’ – שמקדימה ב-3 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה וב-4 נקודות את הקו האדום, תתארח אצל הפועל ר”ג, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. כל תוצאה מלבד ניצחון צפויה להרע את מצבה של קרית שמונה בטבלה.

יפתיעו את החיפאים כמו קבוצת הבוגרים? קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה



משחקי השבת – מחלקות נוער נוספות

11:35, טמרה: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל צעירי טמרה.

12:00, כפר בלום: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את בני כאבול.

15:25, כפר מנדא: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח אצל מכבי כפר מנדא.

15:30, ראמה: קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא תתארח אצל מ.ס ראמה.

משחקי יום ראשון – ליגת נוער, צפון 1

15:00, איכסאל: אחרי שני ניצחונות רצופים, שהקפיצו אותה מהמקום האחרון שני מקומות במעלה הטבלה, תקווה הפועל עירוני צפת לתת פייט גם במשחק מול מכבי אחי איכסאל – שמדורגת במקום השלישי בטבלה.

16:00, כפר כנא: הפועל מרום הגליל, שמדורגת במרכז הטבלה, תנסה לשבור את המומנטום השלילי במשחק החוץ מול נועלת הטבלה, הפועל כפר כנא.

יוצאים לראמה. שחקני קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא