כדורגל: לנצח גם בנגב, אם רוצים פלייאוף עליון

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל באר שבע, משחק על כל הקופה לשתי הקבוצות.

חמישה ימים אחרי הניצחון המרשים והיוקרתי על אלופת המדינה, מכבי חיפה, עירוני קרית שמונה תתארח לפנות ערב, בשעה 17:30 אצל סגנית המוליכה, הפועל באר שבע (שידור ישיר בערוץ 54), כל זאת ארבעה מחזורים לפני תום העונה הסדירה – כשקרית שמונה מרוחקת 4 נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון, בעוד שהקבוצה מבירת הנגב מרוחקת 2 נקודות מהמקום הראשון. המאזן של כל אחת מהקבוצות מדבר בעד עצמו, תוצאת תיקו לא תשרת אף אחת מהן בצורה משמעותית.

הפועל באר שבע תתייצב למשחק הערב ללא הקשר מריאן בריירו, ללא הבלם והקפטן מיגל ויטור, ללא החלוץ גוסטבו מרמנטיני וללא הבלם/מגן איאד אבו עביד, הסובלים מפציעה. אם באבו עביד עסקינן, הרי שהוא לא ה”אקס” היחיד שניתן למצוא בהפועל באר שבע, במרכז ההגנה ניתן למצוא את הבלם איתן טיבי, שלושת האחרים הם שחקני התקפה – רותם חטואל ויוג’ין האנסה, שצפויים לפתוח על הסספל, ושגיב יחזקאל – שעשוי לפתוח בהרכב. בקרית שמונה כמות ה”אקסים” צנועה יותר והיא מסתכמת בחלוץ ובמלך השערים, איתמר שבירו, שגדל בהפועל באר שבע וירצה להוכיח לקבוצת האם שלו, שטעתה שויתרה עליו. שבירו כבש שער במפגש הקודם בין הקבוצות. באר שבע, על אף החיסורים הרבים, נהנית מסגל רחב ועמוק, במרכז ההגנה שלה יעלו איתן טיבי וחאתם עבדל חמיד, בקישור השחקן המרכזי הוא רמזי ספורי ובהתקפה החלוץ דנילו אספרייה.

יעלה בעמדה הטבעית שלו. המגן הימני, גיא מזרחי, במשחק מול הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)



עירוני קרית שמונה תעלה עם אותו הרכב, שעלה במשחק הניצחון מול מכבי חיפה, איתי בן שבת ימשיך לזכות לקרדיט במרכז ההגנה לצד עאיד חבשי, זיו מורגן יפתח בעמדת המגן השמאלי גם הפעם, מוחמד שאקר יתגבר את איתמר שבירו בהתקפה ורועי קהת יהיה השחקן המרכזי בחוליית הקישור. קרית שמונה אמנם מגיעה כאנדרדוג, אך בהחלט מסוגלת לתת פייט וגם לחזור עם נקודה ואפילו עם כל הקופה צפונה – זה יקרה אם משחק ההגנה יגלה יעילות כמו במשחק האחרון ואם משחק ההתקפה ידייק באחוזים גבוהים כמו במשחק האחרון. קרית שמונה מעולם לא חזרה עם נקודה ממשחק ליגה באצטדיון טרנר, האם זה יקרה הפעם? המאמן סלובדאן דראפיץ, שהיה נתון השבוע למתקפות מילוליות מצד הבעלים איזי שרצקי, והמגן ניר דרורי – שצפוי לפתוח על הספסל, התייחסו בוידאו הבא למה שצפוי במשחק.