כדורגל: טובא וצפת נשארו במקלטים

הפועל עירוני צפת ובני טובא א-זנגריה לא כבשו וגם ספגו הפסדים. על כך בכתבה הבאה.

צוהריי יום שישי דרמטיים במרחב הדרומי של הגליל העליון, אזעקות במרחב, מטוסים, ניסיונות יירוט של כלי הטייס שחדר מלבנון, כל אלה תפסו רבים ורבות מתושבי האזור בפוזיציה מלחיצה ולא קלה, בהם ביישובים שקבוצות הכדורגל המייצגות אותם שיחקו היום. נדמה כי הדרמה הביטחונית לא עשתה טוב לקבוצות הייצוג של צפת וטובא א-זנגריה, שקיוו לשפר עמדות במשחקי הפלייאוף השונים בליגה ב’, אך מצאו את עצמן בצד המפסיד בסיומו של היום.

הפועל עירוני צפת – נציגת הפלייאוף העליון, אירחה את בני כאבול למשחק במסגרת המחזור השלישי, אליו התייצבו כל קבוצות הבית עם מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד. האזעקה והדרמה בשמיים תפסה את הקבוצות רגע לפני העליה לחימום. שחקני הקבוצות תפסו מכסה ולאחר סיום האזעקה הקבוצה האורחת ביקשה לחזור לביתה, אך שוכנעה ע”י אנשי צפת להישאר למשחק. לכאבול זה השתלם. ההתמודדות לא התעלתה לרמה גבוהה, לא הרבה מצבים נרשמו ליד השערים, אך כאבול הייתה יותר מסוכנת ותכליתית וזכתה בכל הקופה. לאחר שבדקה ה-35 נפסל שער שכבשה בטענת עבירה על השוער, בדקה ה-51 כאבול כבשה את השער שסלל את דרכה לניצחון 0:1 (תודתנו נתונה למאיר ינקו – עיתונאי חדש בגליל, על עזרה להכנת הכתבה).

הפסד ביתי שני במשחקי הפלייאוף העליון. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק צפת המצולמת)


בני טובא א-זנגריה התייצבה היום למשחק העונה שלה – משחק חוץ מול צעירי סכנין. טובא התייצבה למשחק, כשהיא מדורגת מדורגת במקום הלפני אחרון, המוביל לירידה לליגה ג’, בעוד סכנין מדורגת מקום אחד מעליה, במקום שמוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה, כשחמש נקודות מפרידות בין הקבוצות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הקבוצה המארחת כבשה שני שערים וזכתה בניצחון 0:2, שמגדיל את הפער בין הקבוצות ל-8 נקודות, כשבקופה נותרו עוד 21 נקודות. סיכויי ההישרדות של טובא פחתו משמעותית בעקבות ההפסד.

רק נס ישאיר אותם בליגה. שחקני בני טובא