כדורגל: לקראת סופ”ש בליגה ב’

שני משחקים בשישי, משחק אחד בשבת בבוקר. זרקור לכל אחד מהם, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל בליגה ב’ מעבר לגזרה. שני משחקים בצוהרי יום שישי ועוד משחק אחד בשבת בבוקר, הם מנת חלקו של סופ”ש הזה. אז לפני שזה מתחיל, זמן טוב להפנות מבט לעבר המשחקים.

משחקי יום שישי

13:00, צפת: הפועל עירוני צפת, נציגת האזור בפלייאוף העליון, תארח את בני כאבול. צפת שאבה עידוד רב מהניצחון ביום ראשון על הפועל עירוני כרמיאל והיא שואפת להמשיך בפורמה. המצב בבית העליון של ליגה ב’ בתום שני מחזורים הוא שלכל הקבוצות מאזן זהה העומד על ניצחון אחד והפסד אחד. לצפת מצפה משחק מול קבוצה שהפסידה לכרמיאל, אך במחזור האחרון זכתה בניצחון דרמטי 2:3 על אחווה כפר מנדא, כשהצליחה לחולל מהפך בתוספת הזמן של המשחק. בהחלט צפוי משחק מאתגר בין שתי קבוצות עם חלק התקפי אטרקטיבי וחוליות הגנה קשוחות. צפת נחשבת לקבוצה שדי הצליחה במשחקי הבית, שבועיים אחרי ההפסד הביתי לטמרה היא תרצה לשוב למסלול הניצחונות במשחקי הבית. המשימה לא תהיה קלה.

לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף בליגה. הצוות המקצועי של צפת לצידם של חננאל אברהם ובן שמואלי



15:00, סכנין: משחק העונה של בני טובא א-זנגריה. הקבוצה של פחרי עסקאלה תתארח אצל צעירי סכנין למשחק של להיות או לחדול. טובא מדורגת במקום הלפני אחרון, המוביל לירידה לליגה ג’. סכנין מדורגת מקום אחד מעליה, במקום שמוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. חמש נקודות מפרידות בין הקבוצות. ניצחון של סכנין יקצר מאוד את הדרך של טובא לליגה ג’, ניצחון של טובא ייתן לה דחיפה גדולה במאבק על ההישארות. תוצאת תיקו לא תשרת את טובא. צפוי משחק עצבני, משחק עם יוזמה התקפית משני הצדדים. איך זה יבוא לידי ביטוי בתוצאה? את זה נדע קצת לפני השעה 17:00.

להיות או לחדול. שחקני בני טובא א-זנגגריה



שבת

11:30, שעב: בני ממב”ע – מוליכת הבית התחתון בפער ניכר על יריבותיה תתארח אצל אחווה שעב, שמקדימה בארבע נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה והיא תקווה לזכות בניצחון שישפר את מעמדה בטבלה. מנגד, בממב”ע עשויים להעניק למספר שחקני נוער הזדמנות להשתלב במשחק, מאחר וקבוצת הנוער משחקת ביום שישי בצוהריים. עם זאת, בממב”ע רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב ויבואו כדי לנצח את המשחק.

יקומו מוקדם בשבת בבוקר. שחקני בני ממב”ע