רשמים ממיזם “מוקד ספורטאים”במכללת תל-חי

קמפוס קצרין של מכללת אוהלו יצר קורס העשרה תזונתית לספורטאים.

לראשונה מאז האיחוד האקדמי של תל -חי ומכללת אוהלו , התקיים קורס משותף  ושמו “מוקד ספורטאים” של החוג למדעי התזונה והמסלול לקידום בריאות בקמפוס קצרין, הוא נערך בכמה מישורים, המפגש הראשון הוגדר כ”אירוע הפתיחה של המיזם”, הסטודנטים משני תחומי הדעת העבירו משחקי היכרות והרצאות כלליות כל אחד מהפרופסייה שלו. באותו מפגש נוצרו קבוצות עבודה, מקצרין ומתל-חי. הסטודנטים בחרו נושאים שונים החל בפעילות בבית ספר, פעילות עם קשישים  ועד פעילות עם ספורטאי הישג והכל באוריינטציה לספורט ותזונה, אותם סטודנטים נפגשו בקבוצות עבודה בזום לפי החלטתם ויישמו זאת בשטח.
באמצע דצמבר, כשהגיעו הסטודנטים מהחוג למדעי התזונה לקמפוס קצרין. הם נחשפו לתכנים מקצועיים בתחום הספורט וזכו להפעלות ייחודיות מצד הח’ברה לחינוך גופני בנושא: חדר כושר, טיפוח יציבה, פיזיולוגיה של המאמץ.



האירוע אורגן במלואו על ידי הסטודנטים לחינוך גופני ובראשם יצחק אגילבו, סטודנט מקמפוס קצרין. המפגש המסכם התקיים במטבח האקדמי בתל-חי -מערב. אסנת בוברוב מרצת הקורס בצוותא עם סטודנטים מהחוג, דאגה לאירוע אקדמי ממדרגה ראשונה. במפגש עסקו הסטודנטים בהיכרות עם מתכוני בריאות והרכב המזון, זכו להרצאות מרתקות מהח’ברה של החוג לתזונה  וכמובן הכנת ארוחה משותפת שנסובה סביב בריאות. אין כמו  לסיים יום קולינרי שכזה, בפעילות אופניים משותפת , וכך לאחר הפעילות והארוחה בקמפוס מערב, הסטודנטים נשאו פעמיהם לכפר בלום ובהובלתם של החנ”גים  וד”ר אלון הירש, נערכה רכיבת אופניים בנופים המרהיבים של נחלי האזור.אסנת בוברוב וד”ר אלון הירש ברכו על המוגמר והבטיחו קורס אינטרדיסציפלינרי משודרג וייחודי שכזה גם בשנה הבאה”