כדורגל: קרית שמונה מחכה לבית שאן

הערב במגרש הסינטטי בק”ש מפגש מסקרן בין אגדות כדורגל משתי הערים.

קבוצת וותיקי עירוני קרית שמונה, היחידה מבין קבוצות הוותיקים מהגליל העליון שאינה משחקת בליגה של מרכז הפועל ומשתייכת למסגרת של ארגון “ליגה”, מוליכה בגאון את הטבלה במחוז הצפוני, בו משחקות קבוצות מעמקי הגליל התחתון וחיפה. הערב, בשעה 20:00, תארח הקבוצה את ותיקי בית שאן, שמדורגת במקום השני בטבלה ורחוקה ממנה במרחק של חמש נקודות.

ותיקי קרית שמונה פתחו את הסיבוב השני  בסערה – עם שלושה ניצחונות בעשרה ימים. את הסיבוב השני פתחו עם ניצחון 3:8 ביתי על ותיקי יפיע, לאחר מכן יצאו שחקני הקבוצה למשחק קשה בעין מאהל – משחק קשה מול קבוצה מצויינת, שהתנהל   בקצב מצויין  ובדקות הסיום אלעד גולני כבש שער  שקבע ניצחון 2:3 לזכות קרית שמונה.  ביום רביעי האחרון יצאו שחקני הקריה למשחק מול אסי גלבוע, שהסתיים בניצחון 1:2 – משחק שבו אריאל בוזורגי להט עם שער ועם סחיטת פנדל, שאותו תרגם לשער כפרי אזולאי.

מוכנים לאתגר. ותיקי קרית שמונה בדריכות מקסימלית



כאמור, הפועל בית שאן מגיעה הערב. בסיבוב הקודם קרית שמונה ניצחה 2:3. לפני המשחק שחקני הקבוצות העלו זיכרונות מהמפגשים בין הפועל קרית שמונה והפועל בית שאן בימי ליגה א’. בשורות בית שאן משחקים שחקנים שהיו בימי ליגה א’ ואפילו הטביעו חותם עם הקבוצה בליגת העל ובהם הבלם/מגן אבי דנן – שהניף גביע עם בני סכנין, הקשר אלמוג חזן – שזכור כמי שכבש את שער השוויון ב”משחק השרוכים” והחלוצים נמרוד אלבז – ששיחק בליגת העל גם במדי הפועל כפר סבא ובית”ר ת”א, ומוריס אוזן – ששיחק בליגה הבכירה גם במדי מכבי הרצליה וזכור כמי שהבקיע שער עם כתפו לרשתה של מכבי חיפה. מול כל אלה יתייצבו שחקניו של איציק מנחם ובהם: השוער פרנסואה סבח, המגינים אלון אלוק ומיקי ממן, החלוצים הלוהטים שלומי אלימלך, אריאל בוזורגי וחיים אוחנה. יהיה מעניין, תבואו.

מפגש מהאגדות. אנשי קרית שמונה – מיקי ממן (מימין), איציק מנחם (באמצע) ופרנסואה סבח (משמאל) לצידם של מאיר כהן ואיתן טייב – שבאו לעודד את חבריהם