כדורגל: סיכום שבוע בגזרת מחלקות הנוער

כמדי שבוע, סיכום משחקי מחלקות הנוער, מיום שישי ועד אמש.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל מהגליל העליון והגולן – וכן אחרי נציגי האזור מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורת אמצע שבוע, זאת בשל מספר משחקים שנערכו בשני הימים שפתחו את השבוע. השבוע האחרון התאפיין במגמה חלקית של משחקים, מספר קבוצות לא התייצבו למשחקים מסיבות של פגרה ומסיבות של סדר המשחקים בלוח, אך עדיין שוחקה כמות משחקים נכבדת ויש לנו הרבה זרקורים להפנות לכיוונים שונים. מתחילים בסקירה.

השגרירים

קבוצת הנוער של עירוני טבריה סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול הפועל מגדל העמק. בשורות טבריה שיחקו משחק מלא המגן מעיין אורון (כפר בלום) – “ספורטאי השבוע” שלנו, הקשר אורי ברנזון (צפת). הקשר ליאד סופר (צפת) הוחלף בתום המחצית הראשונה, בעוד שהקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) עלה כמחליף בדקה ה-70 – יממה אחרי שרשם הופעה מלאה במדי קבוצת נערים א’, שניצחה 0:2 את הפועל בית שאן, במשחק בו סבתי כבש שער בדקה ה-14.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 58 דקות במשחק מול הפועל פ”ת – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

ממשיך לכבוש. אביהוא סבתי



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ב’ מסתבכת במאבקי תחתית, בעקבות הפסד 3:0 במשחק הביתי מול הפועל חדרה. כעת, מרוחקת הקבוצה 4 נקודות מהקו האדום ו-3 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה.

קבוצת נערים ג’ עשתה בשבת האחרונה צעד גדול לעבר זכייה באליפות מחוז חוף, זאת לאחר שניצחה 1:2 את בני סכנין, שהייתה במקום השני בוקר המשחק. שערים שכבשו ריו לגיסימו בדקה ה-36 והראל נפתלי בדקה ה-50 סללו את דרכה של הקבוצה לניצחון. הקבוצה המארחת צימקה את התוצאה, שלוש דקות לסיום המשחק.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול הפועל עירוני כרמיאל. את השער כבש הראל כהן.

קבוצת ילדים ג’ זכתה לשחק באצטדיון המטופח בעכו וניצחה 2:3 את הפועל המקומית.

קבוצת טרום א’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק מול עירוני נשר.

צעד משמעותי בדרך לאליפות. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



מ.כ גליל גולן


קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:6 את קבוצת מכבי כפר מנדא במשחק חוץ. כובשי השערים: ירדן יאור (שלושער), רתם תפארת, רוביל שמס אלדין ועומר מנחם.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:3 את קבוצת מכבי עוספיא במשחק חוץ. כובשי השערים: דוד אבוטבול, עידו אלכסנדר ואלון קרקו.

קבוצת טרום א’ הפסידה 2:6 לקבוצת הפועל גלבוע במשחק בית. כובש השערים: טומי הבט (צמד).

חזרו מהכרמל עם ניצחון. קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער הפסידה אתמול 4:0 במשחק החוץ מול הפועל בועיינה. הקבוצה מאבדת גובה בשל סגל דל, שנפגמה מאוד איכותו בחלק ההתקפי בשל חזרתם של רפאל ביתן ואוראל פלס להפועל עירוני צפת.

קבוצת ילדים א’ שומרת על היותה קבוצה מובילה בליגת צפון 1, לאחר שניצחה אמש 1:2 את המשחק מול בני ממב”ע, שנערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה. שוהם אזרואל, מלך שערי הקבוצה, כבש צמד שערים (12,51), בעוד שג’ואד כחלוני כבש שער שוויון זמני בדקה ה-48.

חזרו למסלול הניצחונות. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל



הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער עם ניצחון שני ברציפות – הפעם 1:2 במשחק החוץ מול הפועל כפר כנא, האחרונה בטבלה, שערים שכבשו אריאל מוגס בדקה ה-73 ומוחמד הייב בדקה ה-80 העניקו לצפת יתרון. הקבוצה המארחת צימקה בדקה ה-88 משער שכבשה בבעיטת פנדל.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:6 את משחק החוץ מול מ.ס ג’וליס. את השערים לזכותה כבשו: עילאי טוויזר – שלושער, שוהם שמש, אליה אפריאט ואורי סבן.

קבוצת ילדים ב’ התייצבה עם סגל קצר בשל מכת קורונה למשחק החוץ מול בני סכנין, שניצחה את המשחק 3:6. אליה אלמקייס הצטיין עם צמד שערים, עילאי סופר כבש שער גם הוא.

תקופה מצוינת עוברת עליה. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת


הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ סיימה אתמול את משחק החוץ מול הפועל עירוני כרמיאל בתוצאת שוויון 0:0.

מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת הטבלה, בזכות ניצחון 0:8 על מ.ס בית ג’אן. את השערים לזכותה כבשו: אור פנחס ויצחק יוסף – צמד כ”א, יאיר בייטנר, מאור ביצ’א, דקל קרן ושער אחד עצמי.

שומרים על עליונות. שחקני קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין